• Hij is echt jamjam hahaa, Maar je moet wel van jb houden hahaa, Hij lijkt er echt super erg op omgasshh hhaa, En vandaag keek hij sirieus de hele tijd en 1 keer heel diep in me ogen :9~ Haha oke dit moest er ff uit. Wie vinden jullie leuk ? trouwens hij lijkt een beetje op deze foto;



    Maar z'n mond -opdiefotodan- is wel ietsjes anders enzo.

    xx<33.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 16:59 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    er zit een jongen in mijn klas mijn ex die heel hard lijkt op Ian Thomas,
    maar dan met blond haar

    er zijn spanjaarden bij ons op school van uitwisseling, en 1 lijkt zo hard op justin bieber, en is zooooo facking lekker. :9~ en doet telkens de haarflip als ik hem tegen kom. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Cool! Een jongen op mijn school lijkt echt sprekend op Taylor Lautner en ik zo heel de tijd in de pauze kwijlen. x'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    SSSoep schreef:
    Cool! Een jongen op mijn school lijkt echt sprekend op Taylor Lautner en ik zo heel de tijd in de pauze kwijlen. x'D
    Haha stoer, we hebben ook een jongen op school en die lijkt vet hard op zac efron echt waar, een een meisje uit mijn klas heeft bijles van hm jaloershaha grapje hij is ook wel iets ouder x'd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Bangbros schreef:
    er zijn spanjaarden bij ons op school van uitwisseling, en 1 lijkt zo hard op justin bieber, en is zooooo facking lekker. :9~ en doet telkens de haarflip als ik hem tegen kom. ;$
    Hahaa dat doet die jongen die ik bedoel dus ook :9~


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    I know who you mean (nerd)


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    KoekyMonstaa schreef:
    I know who you mean (nerd)
    Haha weet maar jij vond hem niet super, mja vind je ook niet van jb dusjaa x'd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co