• Dat vroeg ik me af. Hoe gebruik jij een topic? Dus, ga je op de titel af? Of klik je alles aan en lees je de tekst? Weiger je een topic te lezen als het te lang is? Dat soort dingen. Dus op welke manier spreekt een topic je aan?

    Bij mij: Ik kijk naar de titel, en kijk dan naar de lengte van de tekst. Als ik niks te doen heb, ga ik het helemaal lezen, als ik bezig ben, lees ik het gewoon globaal en snel. Ik reageer niet altijd omdat ik soms niet weet wat ik moet zeggen. Maar meestal probeer ik in elk topic een post te plaatsen.

    Hoe zit dat met jullie? haha, misschien stomme vraag, maar dat vroeg ik me af.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga op de titel af.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik klik alles aan en als het een of ander lang dramaverhaal is, dan reageer en lees ik het niet. Ook reageer ik niet als ik alleen maar een nutteloze reactie kan geven. (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 18:22 ]


    wth.

    Ten eerste kijk ik naar de titel en naar de categorie, als iemand hulp nodig heeft klik ik er meestal gauw op. Ook lange stukken tekst lezen vind ik niet erg. Verder probeer ik als het nodig is een zo goed mogelijk advies te geven.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik lees bijna nooit topics met een Engelse titel, omdat heel veel verhalen op quizlet een Engelse titel hebben en ik heb geen zin in promotie :'D

    Topics met een vraag in de titel lees ik sneller (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik klik gewoon alle topics aan. Als ze te lang zijn lees ik ze niet. Ik probeer op elk topic een post te plaatsen maar soms weet ik niet wat ik moet zeggen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik klik ze meestal allemaal aan, behalve als er staat: Doen? of zo, want dan gaat het over een story en dan weet ik toch nooit wat ik moet zeggen.


    live the life you love

    Ruocco schreef:
    Ik lees bijna nooit topics met een Engelse titel, omdat heel veel verhalen op quizlet een Engelse titel hebben en ik heb geen zin in promotie :'D

    Topics met een vraag in de titel lees ik sneller (:


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik kijk naar de titel, als het me aanspreekt klik ik hem gewoon aan. Wanneer ik er niets mee kan verlaat ik het topic gewoon om geen onnodige reacties achter te laten aangezien ik geen blad voor de mond houd.


    Everything is worse without music.

    Belieburx schreef:
    Ik ga op de titel af.


    <3

    Ik klik meestal allemaal aan tenzij ze met voetbal te maken hebben. Soms lees ik ook de lange verhalen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik kijk altijd naar de titel, en als ik niks te doen heb klik ik uiteindelijk toch de titels die me niet aanspreken, ook aan.
    Als de tekst heel lang is lees ik hem, als ik genoeg tijd heb.
    Maar ik reageer vaak ook niet op topics, omdat ik gewoon niks nuttigs heb om te zeggen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Als ik me verveel klik ik op alles, maar als ik zie dat de beginpost me niet interesseert klik ik weg.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik kijk altijd naar de titel, als die me aanspreekt dan klik ik er gelijk op, spreekt de titel me niet aan, dan kijk ik naar de topicmaak(st)er en als ik die goed ken, of een beetje klik ik er ook op. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik klik bijna alles open. De typische topics waarvan je op voorhand al weet wat er gaat komen klik ik niet open. (:
    Soms lees ik aan lange tekst, soms niet, hangt ervan af of ik lui ben of niet.
    Maar ik plaats wel altijd een reactie. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kijk eerst even naar de titel. Ik kijk niet in El Clasico en wedstrijden en zo, maar voor de rest klik ik haast alles wel aan. Als ik haast of geen zin heb lees ik geen lange stukken, en anders wel. Meestal reageer ik ook wel (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.