• [naam] leid aan borstkanker. Ze heeft het niet echt heel breed, want ze kan niet werken, en leeft van een uitkering. Haar zus en vriendinnen van [naam] proberen zo veel mogelijk geld bij elkaar te halen. Dan komt één vriendin met het voorstel. Ze gaan een wedstrijd tussen FC Barcelona en Arsenal FC organiseren, speciaal voor [naam]. De opbrengst van de wedstrijd gaat naar [naam] zodat ze de operatie kunnen betalen.
    De spelers van Barca en Arsenal, gaan eerst nog bij [naam] op bezoek. Maar dan worden [voetballer 1] en [voetballer 2] hopeloos verliefd, en willen nog meer doen in plaats van geld inzamelen.
    Zal het ze lukken om [naam] weer op de been te krijgen?


    Doen/Niet doen?
    Orgineel?
    Naam meisje?
    Welke voetballers? 1 Gunner, 1 Blaugrana
    Andere titel?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 15:59 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Een operatie wordt vergoed, dus het is niet nodig om die te betalen?
    Voor de rest vind ik het wel goed bedacht, maar
    het lijkt me lastig, als ik jou was, om te kunnen beschrijven
    hoe haar leven dan in elkaar zit met die ziekte.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 16:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    het gaat om het idee -gayhand-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het was maar een tip, als je het realistisch wilt
    laten overkomen moet je daar ook rekening mee houden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Een operatie wordt vergoed, dus het is niet nodig om die te betalen?
    Voor de rest vind ik het wel goed bedacht, maar
    het lijkt me lastig, als ik jou was, om te kunnen beschrijven
    hoe haar leven dan in elkaar zit met die ziekte.

    Niet alle operaties worden vergoed. :Y). Ligt er maar aan, vooral nu dingen worden meer snel vergoed door de verzekeringen.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    G6 schreef:
    (...)
    Niet alle operaties worden vergoed. :Y). Ligt er maar aan, vooral nu dingen worden meer snel vergoed door de verzekeringen.


    Die operaties worden wel vergoed ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Die operaties worden wel vergoed ^^

    Owh, nou de mijne niet:8


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Ik vind het wat té. Zoveel problemen en alles, en misschien ook wat veel emotie.
    Ik zou er een verhaal omheen maken ofzo, ik kan het niet goed uitleggen. :x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Weetje -.-, nu zijn er 6/7 reacties geplaatst, en nog steeds niet wat ik wil weten HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    Weetje -.-, nu zijn er 6/7 reacties geplaatst, en nog steeds niet wat ik wil weten HAHA


    Open dan niet zo'n topic.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    G6 schreef:
    (...)
    Owh, nou de mijne niet:8


    Echt niet?
    Bij iemand die ik ken werd borstamputatie wel vergoed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet toch niet dat jullie er zo'n probleem van maken..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    2D schreef:
    Ik vind het wat té. Zoveel problemen en alles, en misschien ook wat veel emotie.
    Ik zou er een verhaal omheen maken ofzo, ik kan het niet goed uitleggen. :x


    Zoveel dat je denkt dat ze al die heftige emoties moeilijk kan beschrijven? :P Bedoel je dat?

    Wow, ik ben veel mensen aan 't quoten.
    Anyway, zoveel nare dingen achter elkaar is wel mogelijk..
    Heb zelf ook zo'n rotperiode gehad ^o)
    Maar ik denk dat de meeste het wel met je eens zouden zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Olaya schreef:
    Ik weet toch niet dat jullie er zo'n probleem van maken..


    Je kan niet verwachten dat iedereen reageert van;
    Woooow, ja! doen! Super! Geweldig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Je kan niet verwachten dat iedereen reageert van;
    Woooow, ja! doen! Super! Geweldig!

    ik zeg toch niet dat ik het verwacht, maar als je alleen maar van dat commentaar hebt dat het niet klopt of zo, reageer en dan niet op


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het zijn tips? Misschien kwam het over als gezeik,
    maar het zijn alleen maar tips om je verhaal
    realistischer te maken..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.