• Dat je een foto plakt en dat hij dan naar de link gaat?

    Dus iig net als google maar dan met foto's?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 13:00 ]


    My heart is yours and so am I

    Eh, bedoel je dat je een foto uit je eigen bestand kunt oploaden en er een link van wil maken?
    Dan kun je tinypic gebruiken.


    everything, in time

    Imageshack?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MarleentjeSR schreef:
    Eh, bedoel je dat je een foto uit je eigen bestand kunt oploaden en er een link van wil maken?
    Dan kun je tinypic gebruiken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tumblr?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Tinypic is echt kut, je kan beter imageshack.us gebruiken of plaatjesuploaden.nl of iets dergelijks.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tinypic =]

    MarleentjeSR schreef:
    Eh, bedoel je dat je een foto uit je eigen bestand kunt oploaden en er een link van wil maken?
    Dan kun je tinypic gebruiken.


    nee ik bedoel dat je bijv een foto van een emo hebt ofso en dat je dan die foto invoerd en hij naar de link gaat waar die foto op staat :')


    My heart is yours and so am I

    tekst blablabla [/ url]

    dit?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MarleentjeSR schreef:
    Eh, bedoel je dat je een foto uit je eigen bestand kunt oploaden en er een link van wil maken?
    Dan kun je tinypic gebruiken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MarleentjeSR schreef:
    Eh, bedoel je dat je een foto uit je eigen bestand kunt oploaden en er een link van wil maken?
    Dan kun je tinypic gebruiken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mensen ze bedoelt wat anders dan Imageshack!
    Sorry, ik weet het niet.
    Volgens mij bestaat dat niet?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.