• ALLES IS OP, DE SALE IS OVERRRRR


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Vriendin Gustav
    Info komt


    Name; Annelies

    Age; 16

    Character; Lief, spontaan, koppig, snel jaloers, gevoelig, betrouwbaar

    Hobby's; Dansen, uitgaan

    Like; IceCream, Hello Kitty, chocolade, CupCake's, CreamCup's, vrienden, muziek en m'n familie

    Dislike; Arrogante en irritante mensen, spinnen e insecten.

    foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67067

    Text;

    Haaii peopz



    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik zwart haar met blauwe higlights in.You don't like it well fuck off than! Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Veder heb ik ook nog een zusje Naomi,Ze gaat wel eens mee naar een shoot. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

    Kissez <3

    vriendin gustav


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Name; demi



    Age; 17



    Character; eigenwijs en lief en hip



    Hobby's; MUSIC



    Like; MUSIC



    Dislike; huppelkutjes



    foto;http://i27.tinypic.com/ea2t0x.jpg



    Text; MUSIC IS MY WHOLE LIFE !!!


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Name;michelle
    Age;17
    Character;af en toe onzeker! betrouwbaar! beetje raar! probeer er altyd voor iedereen te zijn! ben wel meestal vrolyk! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben! soms arrogant ! maar ik ben wel lief <3 voorderest ben ik best gevoelig! ik hou van discussiies!

    Hobby's; muziek luisteren <3 sportschool <3 af en toe rijden!

    Like;milkshakes <3 ontwerpen <3 inrichten <3 winkelen <3 raar doen <3 naar de bioscoop <3 foto's maken <3 muziek luisteren <3

    Dislike;
    muggen. players. arrogante kutwijven.

    foto;[url]http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg[/url


    Text;eey <3
    ik ben michelle en ben 17 jaar. Ik heb een relatie met georg, georg is de basist uit een bekende band. Tokio hotel genaamd, ik heb nu al een tijdje een relatie met hem. Ik woon in duitsland. M'n ouders zijn gescheiden en mijn moede rkon niet voor me zorgen. Vandaar dat ik nu bij me vader woon en zijn nieuwe vriendin! Ik sta bekend als het meisje dat altyd iets zegt voordat ze nadenkt! tjaa zo ben ik nou emaal. Ookal heb ik ook mijn stille en onzekere momenten. Ik ben vooral bezig met milkshakes drinken, muziek luisteren, ontwerpen, winkelen en raar doen <3
    Maarja ik word geroepen!
    ik ga maar anders komen er vast problemen!
    xX. michelle

    rol:
    vriendin georg!
    [/url]

    Name; Kim
    Age; 18 Jaar
    Character;Bitchy,koppig,Brutaal,Eigenwijs
    Hobby's; Skaten
    Like: Bananen,Milkshakes,Zon
    Dislike; Schol
    foto: Kijk in me fotoboek
    Text; Hoii,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud. Ik heb lichtblond haar en bruine ogen en ben erg slank. Ik hou erg van bananen,milkshakes en muziek. Ik ben helemaal geen sportifiel mens ofzo wnat ik sport nauwlijks maar ben toch slank. Maar ik ga nu dus DOEII <333
    Rol: Zus Van Hoofdpersoon+Vriendin Gustav

    Btw, zou ik ook mss nog een goede band mogen hebben met Bill, BF ofzo+vriendin Gustav?

    Rol vriendin Georg:$

    Naam; Kim(andere naam mag ook)

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69058

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben dus Kim
    ik ben 18 jaartjes oud.Mensen zeggen dat ik lief koppig eigenwijs en brutaal ben.Ik hou van shoppen naar het strand gaan om een lekker bruin kleurtje te krijgen en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Name; Michelle



    Age; 16



    Character; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, Brutaal soms, Grappig, Zelfverzekerd, Behulpzaam en Betrouwbaar



    Hobby's; Gitaar spelen, Zingen Dansen,Shoppen, Foto's maken, Tekenen, Schrijven en Feesten



    Like; Tokio Hotel, Hello kitty, Gloomy Bears, Chocolade en ijs



    Dislike; TH Haters, Regen en Fietsen



    foto;
    http://lh5.ggpht.com/_qp6MyNglZYc/RnJbIbkVsKI/AAAAAAAADgA/sGevRUwHO14/honeyhq9.jpg



    Text;
    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 16 jaar! Ik heb nog zusjes; ... & ... zij zijn (jaar) & (jaar) oud! We kunnen het samen wel goed vinden hoor! Mijn hobby's zijn vooral Shoppen met (zusje) & (zusje)! En gitaar spelen, zingen en dansen.. En ik heb geen zin de rest op te noemen.. Ik ben verslaafd aan; Chocolade en Ijs.. het zullen vast wel nog meer dingen zijn maar daar kan ik even niet zo snel opkomen! Mijn karakter is nogal verschillend.. het ligt eraan met welke been ik uit bed ben gestapt die dag.. maar wat ik je wel kan vertellen is dat ik s'ochtends super chaggo ben x'D! En dit was wat ik wilde vertellen!

    Byez!!!

    Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!(H)(A)

    Als het plaatje niet goe is zeg het dan even! Dan zoek ik een ander :D

    Mag ikke please de rol van vriendinGustav+Bf Bill ofzo (A)

    Zijn er nu 3 zusjes? Pfff... Moet ik weer mijn tekst aanpassen had net ookal een foutje gemaakt x'D Geeft niet hoor dat er 3 zijn! Ik hoop echt dat ik de rol krijg!!! (H)

    Omg.. >< Ik moet echt eens leren lezen er zijn helemaal geen 3 zusjes x'D

    Mag ikke please de rol van vriendinGustav+Bf Bill ofzo (A)

    Je kan beter 2 verschillende mensen een rol geven. Das eerlijk.

    Owww. [/blond] Nou heb ik er weer niet bij gezet welke rol ik wil.. *zucht* gaat niet helemaal lekker in dat hoofd van mij x'D Rol van Zusje hoofdpersoon of Vriendin Andreas! Of het liefst BF Tom als dat kan? (A) x'D