• Zostraks kon ik me niet meer aanmelden op mijn MSN, dus heb ik een nieuwe gedownload, namelijk Windows Live Messenger 2009 (aangezien ik de nieuwe niet wilde downloaden). Die wilde ook niet aanmelden, zelfs niet na opnieuw opstarten en repareren lukte ook niet (via dat softwarescherm). Dus heb ik uiteindelijk toch maar Windows Live Messenger 2011 gedownload. Dus ik weer netjes opnieuw opstarten en alles, wil hij nog steeds niet aanmelden. Ik krijg steeds dezelfde melding, namelijk deze:
    'Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.'
    Ik heb hem nu al talloze keren opnieuw opgestart en allerlei instructies gevolgd waardoor hij het zogenaamd weer zou moeten gaan doen, maar ik krijg nog steeds die melding.

    Is er toevallig iemand die mijn verhaal snapt en iets weet waardoor hij het weer gaat doen? Aangezien ik helemaal gek word nu. ;o

    uhhm geen idee sorry!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bij mij komt dat alleen te staan als ik geen internetverbinding heb..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Je moet drukken op problemen oplossen.
    En er staat dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, dus het ligt niet aan jouw pc.


    Has no one told you she's not breathing?

    Heb ik ook wel vaak dat gaat van zelf weg er is dana ene probleem met het aanmelden ofzo

    Woestynbloem schreef:
    Je moet drukken op problemen oplossen.
    En er staat dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, dus het ligt niet aan jouw pc.


    We accept the love we think we deserve.

    Als je drukt op problemen oplossen, zal hij eerst zoeken waar het probleem ligt [Ongeldig IP-adres etc.] en daarna zou het opnieuw moeten werken.
    En anders zal je even op Ebuddy moeten gaan in de tussentijd. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Je moet héél Windows Live Essentials eraf halen. Dus elk vakje aanvinken. Daarna je pc opnieuw opstarten. Dan download je WLM 2009 opnieuw. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    hey mijn msn is net uitgevallen voor als je me miste :( en kan niet meer aanmelden ofzo?

    pseudoniem schreef:
    hey mijn msn is net uitgevallen voor als je me miste :( en kan niet meer aanmelden ofzo?


    Ik miste je indd! Anders op hotmail of zo? Doe ik nu ook namelijk. ;o

    @Woestynbloem: Maar dat vakje problemen oplossen staat er helemaal niet bij deze msn! Echt flauw ;o

    ROSEISHOT schreef:
    Je moet héél Windows Live Essentials eraf halen. Dus elk vakje aanvinken. Daarna je pc opnieuw opstarten. Dan download je WLM 2009 opnieuw. :Y)


    Nee, serieus? Ugh, wat een gedoe allemaal met die msn..
    Maar bedankt! Ik zal het even proberen! :'D

    mijn msn doet het gewoon..


    What is youre favo scary movie?