• - Tijdelijk inactief wegens herschrijven. -

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 1:23 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

-

[ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 13:58 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Lijkt me niks, sorry.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Belieburx schreef:
    Lijkt me niks, sorry.

Misschien bewijs ik het tegendeel wel als het eerste deel er is vanavond. Zo niet, pech. ;)
    Je moet wel tegen erotiek kunnen en lesbische relaties. (cat)

Helaas is dit niet het goede moment om dat voor mij te gaan lezen. x'D Maar wel een mooi lied en goed idee.

Your make-up is terrible

Jij schrijft volgens mij echt gigantisch veel of niet? Stiekem vind ik dat nummer van Dolly Parton geweldig.

Wie du mir, so ich dir.

hangt er vanaf of je eraan blijft doorschrijven...

Het lijkt mij wel epic eigenlijk. Maar ik denk niet dat ik het ga lezen, jou kennende post je héél veel en dan raakt mijn inbox vol.

Maar het is wel een leuk idee (:

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Assassin schreef:
    Helaas is dit niet het goede moment om dat voor mij te gaan lezen. x'D Maar wel een mooi lied en goed idee.

Aww, jammer. Dankjewel. (:

KirstenSnaps schreef:
    Jij schrijft volgens mij echt gigantisch veel of niet? Stiekem vind ik dat nummer van Dolly Parton geweldig.

Klopt. Eigenlijk dag en nacht wel. Stiekem is het dat ook! ;D

Remington schreef:
    hangt er vanaf of je eraan blijft doorschrijven...

Zeker wel. Waarom zou ik dat niet doen?

Synyster schreef:
    Het lijkt mij wel epic eigenlijk. Maar ik denk niet dat ik het ga lezen, jou kennende post je héél veel en dan raakt mijn inbox vol.

Maar het is wel een leuk idee (:

Ah, dat zal bij deze wel meevallen. Ik schrijf niet bij álle verhalen 6 delen per dag, meestal alleen bij de 'main' van dat moment. :')

Dude.. Ik heet Jolene en mijn ouders hebben mij deze naam gegeven omdat ze dat nummer van Dolly Parton geweldig vinden.. Haha ;D Ik ga zeker lezen (A)

Forever.

Haha dat liedje is zo leeeuk :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik wacht wel op het 1e deel voordat ik een oordeel geef (krul)

-

Ik zal eens een poging wagen ;D

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

Hier is deel 1; 'Wish she didn't exist' ^^

Het lijkt me juist een geweldig verhaal!
    Vooral omdat het op een geweldig nummer gebaseerd is én geen fanstory is.

aboutme schreef:
    Het lijkt me juist een geweldig verhaal!
    Vooral omdat het op een geweldig nummer gebaseerd is én geen fanstory is.

Dankjewel! Ik hoop dat je het wat zult vinden. <3