• Lieverds!!!

    Ik heb 2 ideeën!!! En ik wil weten wat jullie er van vinden en welke ik als ik hem als serie erop ga zetten, welke ik dan moet doen!;

    verhaal 1;

    Tom en Bill zijn in deze serie nog maar 14;

    Zoals jullie weten zijn de ouders van Tom en Bill gescheiden.. Maar in deze serie loopt het dan allemaal een beetje anders.. Tom en Bill horen elke keer als ze in bed liggen hun ouders ruzie maken en dan ook soms horen ze ook hun moeder huilen.. Een tijdje later komt Simone naar hun toe en zegt dat ze gaan scheiden.. De vader van de tweeling neemt Tom mee en Bill moet bij Simone blijven.. De jongens doen er alles aan om contact te houden! Maar dat gaat niet makkelijk als je broer aan de andere kant van DE woont!

    verhaal 2;

    In het begin zie je alles vanuit Bill zijn point.. je zal ook dagboek stukken van hem lezen, en dan ongeveer 5 delen later over Tom en zijn dagboek.. De jungs zijn hier 16;

    Bill komt erachter dat die een oogje op zijn broer heeft, en probeert alles eraan te doen om er niet aan te denken, zoals One night stands en zichzelf te snijden.. Tom merkt dat het niet goed gaat met zijn broertje omdat die met 29 graden in een shirt met lange mouwen loop.. Simone weet echter alleen dat Bill een oogje heeft op Tom, omdat ze haar zoon gewoon te goed kent, maar wat ze niet weet is dat hij zichzelf snijd om het te vergeten, omdat hij denkt dat hijgestoord en gek is..

    Wat vinden jullie ervan?? (A) Het kan zijn dat de ene meer stemmen krijgt en dat ik toch de ander doe.. of ik doe ze alletwee x'D

    Ik vind die allebij goe,maar de 2e vind ik een beetje beter ;]
    x

    2


    Only losers can act the way you do

    jaa ik ook^^

    Ik vindt ze allebei geweldig. maar ik zou eerder de eerste pakken! ^^
    Het is gewoon een fantastisch idee.
    Maar ik ben gewoon niet zo'n twincest-fan. (':

    more?

    1e


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    More?? x'D

    De eerste is gewoon geweldig! ^^ Maar de tweede vind ik wat minder, ik bedoel het is wel een goed idee maar ik heb het niet zo op twincest (:


    a figment of your imagination

    more? :$

    2

    Allebei! Ik vind ze allebei leuk dus die ze alle twee! En anders toch maar de eerste..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Niemand vind het blijkbaar verder een goed idee? :S

    1 x]


    Lalalalalalalala.