• De laatste tijd 
    Ik voel me niet echt meer fijn. Soms lijkt het net of m'n leven geen zin heeft. En ik weet dat mensen nu denke. Oh dat heb ik ook wel is. Maar ik heb dat niet "wel is". En het is echt niet dat ik niet van m'n leven hou. Ik ben blij dat ze het daarboven me gunnen. Dat is het totaal niet. Maar ik zie het doel van me leven eigenlijk niet. Ja oke school. Maar dat is het hm ook. M'n leven bestaat uit school school. Ik word er gewoon gek van. Gek van deze plek. Ik raak mensen kwijt, maak heel vaak ruzie en super sagerijnig. Ik let niet op in de les. Onvoldoendes. Wil me ouders niet teleur stellen. Ben super bezorgt over mn vriendin, ze is ernstig Ziek! Ik heb al heel vaak begonnen over Amerika. Ik wil daarheen. Ik weet dat heel veel me niet sirieus nemen. Sommige doen alsof en daar heb ik zon haat aan. En dan zegt m'n moeder bijvoorbeeld ' lieverd het is er echt niet zo leuk als je denkt' en daar kan ik echt boos om worden. Laat me het dan uitproberen denk ik dan! Ik moet het gewoon weten iets trekt mij daarheen. Maar ik heb gewoon geen doel in me leven . En kan er   Eigenlijk met niemand over praten . Ik wil met iemand er in het echt over praten weten jullie misschien met wie ik er over kan praten?;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kan Echt niemand me helpen? Want ik zit er best wel mee..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sterkte ermee (flower)
    Praat met je mentor?
    x


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ik geloof sws niet dat mensen met een doel hier zijn. Dat vind ik pure onzin (krul)


    -

    Vertrouwenspersoon op school?
    Jaaaa, ik vind dat ook: Het leven bestaat echt uit school, en ben je daar mee klaar, kun je gaan studeren, ben je daar mee klaar, mag je gaan werken, yaay ¬¬


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Je zit even in een erge dip. Geloof me, der schijnt licht aan het eind van de tunnel. :Y) hou het vol en blijf vooral veel moed houden, en het komt goed (flower)


    ars moriendi

    Aawh dat is super erg als je nergens je verhaal kwijt kan kan je me altijd pben <'3

    Sterktee

    xBrownie schreef:
    Vertrouwenspersoon op school?
    Jaaaa, ik vind dat ook: Het leven bestaat echt uit school, en ben je daar mee klaar, kun je gaan studeren, ben je daar mee klaar, mag je gaan werken, yaay ¬¬
    Misschien ga ik wel naar een hele erge aardige leraar. Maar dat komt toch raar over, kom ik daar opeens aanzetten ?;$
    Wat moet ik dan zeggenn?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik herken het, een vriendin van mij heeft dat ook. En ik praat daar elke dag mee. Nu je kan misschien praten met een goede vriendin, een vertrouwingspersoon. Als je wil,ook met mij,maar dat is misschien nogal raar omdat je me niet kent.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Misschien ga ik wel naar een hele erge aardige leraar. Maar dat komt toch raar over, kom ik daar opeens aanzetten ?;$
    Wat moet ik dan zeggenn?


    Je kan toch altijd naar je mentor en op de meeste scholen is er een vertrouwenspersoon en daar kan je naar toe voor al je problemen

    Oewh, weet je wat helpt?
    Wijze zinnetjes opzoeken en die onthouden 8D
    Zoals;

    * Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar gaan zoals het moet.
    * Als het niet slechter kan dan dit, dan wordt het alleen maar beter.
    * Je leeft maar één keer, so enjoy!
    * Kijk niet in het verleden, tenzij het een mooi uitzicht is.

    En geloof me, ik weet wat je mee maakt.
    2010 was voor mij een hel en begin 2011 ook nog,
    maar aan alles komt een einde (:
    Nu is alles weer goed, zo komt 't ook bij jou.
    Gewoon door blijven zetten.

    * Na regen komt zonneschijn.
    * behalve zonneschijn is er ook regen nodig om een regenboog te maken.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap hoe jij je voelt,
    en hoe vaak mensen het ook hebben gezegt heb ik er nooit met iemand over gepraat. Mensen hoefde van mij niet te weten dat ik ongelukkig was. Want alles om andere gelukkig te maken toch?

    Ja dat idee faalde dus. Mijn ouders namen mijn Amerika plannen eerst ook niet serieus, ze dachten zelfs dat ik het deed om van hun af te komen. Uiteindelijk ben ik zelf gewoon op onderzoek uit gegaan en broschures aangevraagd, en die ook aan mn ouders laten zien. En nu ga ik volgend jaar naar Amerika (:

    Heel veel sterkte!(flower) je bent niet de enige!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mensen zoeken vaak een leven lang naar het doel van het bestaan
    Velen geloven ook dat die er niet is
    In mijn ogen moet je leven je gewoon voldoening geven
    Lieve schat, school kan ja soms gek maken, maar het is tijdelijk. Na die jaren kan je beginnen met leven. En over je dromen over Amerika. Wie geeft er een fuck om wat andere mensen ervan denken? Je zal wel zien of je later er nog zo over denkt, en zo wel , wie heeft er dan iets te zeggen over jou?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik voel me eigenlijk net hetzelfde. Soms denk ik gewoon, wat heeft dit voor zin? Alles gebeurt in zo'n cyclus. Mensen zeggen dan; weet je, neem een hobby. Maar dat helpt gewoon niet. En ik ga mijn zesde jaar in Amerika doen, met zo'n uitwisseling, weet je. En mensen zeggen dan ook vaak, 'Lena, waarom zou het in Amerika zoveel beter zijn?' Maar ik wil het gewoon proberen, ik bedoel, we zullen wel zien, weet je?Dus, wat ik bedoel is dat jij niet de enige bent (:


    Save me from myself.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Misschien ga ik wel naar een hele erge aardige leraar. Maar dat komt toch raar over, kom ik daar opeens aanzetten ?;$
    Wat moet ik dan zeggenn?


    Je kan die leraar natuurlijk eerst een mailtje sturen, dan kun je een tijd afspreken en weet je zeker dat je niet ongelegen komt. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik heb me ook een tijd serieus kut gevoeld.
    Ik probeer meer te slapen en slik vitamine C, sindsdien voel ik me de laatste tijd vrolijker, al blijven die kutmomenten nog niet weg.
    Ga na waardoor je je zo voelt. Heb je slaaptekort?


    Has no one told you she's not breathing?