• Daar stond ik dan. Geforceerd op de plek waar ik vroeger zo graag stond, maar nu verafschuwde. Ik zag de ogen, ze glinsterden als hongerige beesten. Hongerig naar mijn afgang... Ik wou vluchten, maar het zware gewicht om mijn schouders hield me tegen, en de vele, kritisch afwachtende blikken hielden me gehypnotiseerd vast.
    Ik kon dit niet. Éen moment langer hier en ik ging gillen.
    Mijn ademhaling ging sneller, onregelmatig, op zoek naar houvast… maar ik vond het niet.
    Was dat wat ze wilden? Het bewijs dat ik het niet meer kon? Ik, die mijn laatste hoop voor mezelf kwijtraakte?
    Tranen begonnen mijn zicht te vertroebelen, en ik begon helemaal te beven. De gitaar viel met een doffe klap op de grond, en ik liep huilend het podium af.


    Lauren Rose Samuels is studente aan Williams McKinley High School, en is het type populair, maar niemand haat haar, buiten het andere populaire meisje, Quinn Fabray en Santana Lopez misschien. Ze is enorm getalenteerd, zit in het cheerleadersteam, natuurkundeclub, Glee en heeft overal vrienden en vriendinnen die van haar houden. Als kers op de taart heeft ze een relatie met ster quarterback Finn Hudson. Kortom, ze heeft het allemaal.
    Maar, geen verhaal zonder problemen. Zachtjes aan vertonen er zich barstjes in haar perfecte voorkomen, en na een paar dagen onverklaarbare afwezigheid is ze totaal het tegenovergestelde van hoe iedereen haar kent; ze durft geen salto's meer maken, haar punten zakken drastisch en het extrovert, vrolijk meisje verandert naar een muurbloempje dat nauwelijks herkent wordt. Ze raakt haar plaats in de Cheerios kwijt, Finn dumpt haar, en ze speelt haar kans op een beurs op Harvard kwijt.
    Wanneer ze ook niet meer naar de Gleeclub komt, heeft Willam Schuester er genoeg van, en zet alles op alles om de oude Lauren terug te brengen.
    Maar lukt hem dat wel? En wat is er nu gebeurt tijdens die afwezigheid?


    nodig: een titel, alsjeblieft! ben aant het twijfelen tussen 'Hero to Zero' of 'My life sucks since the Dog Days began'

    tenzij je zelf 'n beter idee hebt? *puppy oogjes*

    geef je ook je mening erover? :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hero to Zero is ook een goede titel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind Hero To Zero echt pakkend en zou je me willen waarschuwen wanneer je begint?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.