• Ahah, ik ben zonet naar de film van 5' geweest.. met mijn vader. :'D Ja, haha, eigenlijk wou ik met een vriend gaan. Maar toen kon hij niet, en de volgende die ik vroeg kon ook niet. En toen dacht ik, 'Nah, laat maar zitten dan?' Mijn vader heel enthousiast: 'Wel, laten wíj dan samen gaan!' And that's what happend. Nja, de film had best wel iets. xd 'Gulliver's Travels' ofzoiets. Nja.
    Ben ik de enige die met haar ouders naar de bioscoop ga? Please, say no.

    [\ & ik ben niet in de mood om te letten op spelling, 2 dagen voor school(nerd)]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee hoor ;3 Ik ga ook met mijn ouders naar de film. Harry Potter gaan zien in de cinema is namelijk een traditie bij ons in het gezin.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee. Ik ga met mijn vader altijd naar de bioscoop.
    Wat is daar erg aan? (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Naar de bios ga ik niet zo vaak en zo wel, met vrienden, maar dat is meer omdat er dan geen films draaien die mijn ouders ook willen zien.
    Ik ga met mijn moeder weleens shoppen en ik ben met mijn pa naar de musical van Queen geweest, en dat lijkt erop toch? 8D
    Het is toch normaal om af en toe wat leuks te doen met je ouders? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga bijna altijd met m'n ma of pa :P


    Life is hard and then we die

    Major schreef:
    Nee hoor ;3 Ik ga ook met mijn ouders naar de film. Harry Potter gaan zien in de cinema is namelijk een traditie bij ons in het gezin.

    Same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.