• Heyy jongens!
    Ik loop een beetje vast.. ik moet voor school een debat houden en heb een paar stellingen TEGEN nodig bij de stelling:

    De nieuwe, strengere slagingsnormen op het havo/vwo zijn goed voor de kwaliteit van het onderwijs.

    Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met tegenargumenten. Ik ben echt slecht in dit soort dingen.. =( Je mag natuurlijk ook een (tegen)argument geven die vanuit jezelf komt als je em een beetje goed onderbouwt :)

    xox

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 13:25 ]


    ars moriendi

    -Dan zijn de jongeren minder gemotiveerd omdat ze aan veel strengere eisen moeten voldoen.
    ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Nog meer..?


    ars moriendi

    Als men het niveau verhoogt, komen er veel minder jongeren in aanmerking voor een havo/vwo opleiding. Hierdoor heb je juist minder goed geschoolde leerlingen omdat ze allemaal op het vmbo terecht komen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    Als men het niveau verhoogt, komen er veel minder jongeren in aanmerking voor een havo/vwo opleiding. Hierdoor heb je juist minder goed geschoolde leerlingen omdat ze allemaal op het vmbo terecht komen.

    eeh ja dat^ =]
    ik weet niet echt wat...xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De druk gaat omhoog bij de scholieren, wat kan zorgen voor meer studenten en scholieren met psychische problemen.