• Hoi [:
    Hoe kan het dat ik op de laptop wel bepaalde foto's kan uploaden op quizlet. En dezelfde foto's op de pc niet?

    Ik had gister op de laptop een nieuwe profiel foto gedaan. Maar toen later zat ik weer achter mijn computer, en wou even een ander plaatje doen maar daar kwam dus een rood kruisje door. Dus ik wou dat plaatje die het wel deed ( die ik op de laptop geupload heb op quizlet) er weer op doen, en ineens doet die het ook niet meer o.o Terwijl het de zelfde bestand was. Op de laptop wou hij dus wel, en op de gewone pc niet. Hoe kan dat? o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou het niet weten


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Ik zou het niet weten

    maar ik blijf wel dit topic omhoogschoppen zodat mensen die het wel weten kunnen reagere =]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    maar ik blijf wel dit topic omhoogschoppen zodat mensen die het wel weten kunnen reagere =]

    Haha, thankyou :3


    Sometimes it's best not to care.

    Idontknow.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Misschien is de computer oud? -geen idee-


    Me so good.

    Stuur Rutger even een PB, niemand weet wat dat is, dus omhoog schoppen is onnodig, en verboden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    was dat niets iets met jpg gaat wel en al de rest niet?
    of bedoel je dat je foto niet zichtbaar is?


    What would Emma do?

    agree schreef:
    was dat niets iets met jpg gaat wel en al de rest niet?
    of bedoel je dat je foto niet zichtbaar is?


    Het is wel een JPG bestand, maar de foto is gewoon elke keer niet zichtbaar. En op de laptop weer wel.


    Sometimes it's best not to care.

    Vreemd.. ik heb geen idee, sorry.


    Forever.