• omdat ik dan nu tegen hem zou kunnen zeggen "Hey, jij was toch zo dolverliefd op me?" Omdat hij nu verschrikkelijk kort en mij soms zelf negeert. Al twee dagen lang ga ik er écht kapot aan, maar ik druf het gewoon niet te zeggen tegen hem omdat ik gewoon bang ben? Ik wou dat ik het lef had om het te doen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Gewoon doen, wat heb je te verliezen? Hij kan niet gemener zijn dan jou kapot maken. Je krijgt duidelijkheid en misschien win je wel en zegt hij wat er echt aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 23:17 ]


    Your make-up is terrible

    Doen. Ik weet dat het moeilijk is, maar the sooner the better.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Assassin schreef:
    Gewoon doen, wat heb je te verlieze? Hij kan niet gemener zijn dan jou kapot maken. Je krijgt duidelijk en misschien win je wel en zegt hij wat er echt aan de hand is.


    None but ourselves can free our minds.

    Junge, doe het gewoon. Hij is toch de lul? Mag jij dat ook zijn, hoppakee. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon doen. Je hebt niks te verliezen. Je krijgt er alleen maar duidelijkheid door. In de onzekerheid zitten is alleen maar vervelender.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Assassin schreef:
    Gewoon doen, wat heb je te verliezen? Hij kan niet gemener zijn dan jou kapot maken. Je krijgt duidelijkheid en misschien win je wel en zegt hij wat er echt aan de hand is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Carcass schreef:
    Doen. Ik weet dat het moeilijk is, maar the sooner the better.


    Hope goes lost but never dies.

    geloof me , mijn vriend heeft ook van die periodes , ze hebben volgens mij ook een soort van pre menstrueel syndroom :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    TheBoss schreef:
    Junge, doe het gewoon. Hij is toch de lul? Mag jij dat ook zijn, hoppakee. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.


    everything, in time

    Carcass schreef:
    Doen. Ik weet dat het moeilijk is, maar the sooner the better.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Qlimax schreef:
    Gewoon doen. Je hebt niks te verliezen. Je krijgt er alleen maar duidelijkheid door. In de onzekerheid zitten is alleen maar vervelender.


    "Ignite, my love. Ignite."