• Ik heb een probleem, alweer. 't gaat over dezelfde jongen van die andere topics. Niet dat jullie allemaal weten wie dat is ofzo. maar ik heb nu dus echt een probleem. Hij vind me leuk en ik hem. We weten dat van elkaar, en hebben al dingen gedaan. Maar niemand mag het weten. Want een vriendin van ons beide mag het niet te weten komen, omdat ze dan boos wordt. Ik weet nu niet wat ik moet doen, want ik wil verder met die jongen. Maar ik wil die vriendin niet kwijt, ik ga met haar op een paardenkamp. Maar ik kan het niet voor altijd stilhouden.. iemand .. help?

Smile and live.

Zeg gewoon tegen haar dat je echt van hem houd en dat je haar ook niet kwijd wil, ze moet het maar begrijpen als ze een echte vriendin is.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik denk dat je het gewoon beter kunt vertellen; al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt m wel.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

dan vind ik het geen goede vriendin
    sorry (krul)

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Waarom zou die vriendin dan boos worden?

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Damnara schreef:
    Waarom zou die vriendin dan boos worden?

Ze heeft me verboden met hem om te gaan. Waarschijnlijk wil ze hem voor zichzelf houden. Terwijl ze zelf hartstikke fout bezig is met andere jongens. En ze net ruzie heeft gehad met 'mijn' jongen.

Smile and live.

als je echt van die jongen houdt, zou ik voor hem gaan ;D
    ookal is die vriendin ook heel belangrijk voor je. maar ze moet gewoon kunnen accepteren dat jullie elkaar leuk vinden

Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable