• Ja Carnaval. Ik ging daarstraks naar de stad om een boek te kopen, en even naar de bieb te gaan. Nah, op de heenweg rijd er zo'n meisje spook op het fietspad, en zij maar gillen en iedereen haar snel ontwijken, maar goed, ik zag het te laat. Dus ik knal tegen haar aan, begint ze nog tegen mij te schreeuwen ook, in weet ik het wat voor taal. Dus ik zo van: 'Leer godverdomme Nederlands', maar goed, ze verstond ht toch niet. Dus ik had de neiging nog over dr heen te rijden, niet gedaan, achteraf spijt.

    Nah de boekenwinkel gesloten, alleen de Kruidvat was open (cat)
    Dus ik lopen naar de Bieb, en zo'n (waarschijnlijk dronken) vent op zn motor, god die vroeg werkelijkwaar om een klap. Je wilt niet weten hoe hard ik verlangde om die gast BAM van zn motor af te slaan, ook niet gedaan, achteraf weer spijt.

    Bieb is ook dicht. Mijn poten doen zeer van die schoenen, en ikke naar huis fietsen. Halverwegen krijg ik een SMS: 'Hi, je SIM kaart word MORGEN geleverd' Ja tuuuuuuurlijk, dat ook nog. Ik zou die SIm kaart verdomme 2 weken geleden krijgen. En nu hadden ze belooft dat die vandaag zou komen, guess what? MORGEN, en dan brengen ze em vroeg in de middag, maar dan heb ik er nog de hele dag geen fuck aan dat klote ding, want ik ben vanaf half 11 al weg!

    Het kan niet erger worden (cat)



    Ik zit hier dus lekker de chagerijn uit te hangen, maar nu wil ik wel eens weten:
    Wat doen jullie als je chargerijnig, geiriteerd, of gewoon boos bent? (cat)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 16:48 ]

    Kom dan naar mij toe (A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    als ik boos ben of iets, ga ik altijd muziek luisteren waar ik vrolijk van wordt ^^
    of gewoon met mijn vriendje praten, helpt in mijn geval ook (A)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 16:49 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Mijn frustratie verdwijnt door muziek te draaien en lekker luidkeels mee te zingen en zo de buren irriteren.


    We all die one day, don't fear living.

    Feather schreef:
    Mijn frustratie verdwijnt door muziek te draaien en lekker luidkeels mee te zingen en zo de buren irriteren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Met eieren gooien
    Eerstr was het servies, maar daar was mijn moeder niet zo blij mee x)


    #WWED - What Would Emma Do?