• Heeey!

    Ik heb een serie van tot nu toe 3 delen.. Ik denk dat hij ongeveer na 15 delen eindigt =D..

    Hij gaat over;

    Na een tijdje ben ik in het hart van het bos, ik loop naar die ene boom. Die ene boom die al mijn problemem moest aanhoren, maar nu ook een geheim met zich mee draagt. Ik kijk bij de onder kant van de boom, daar staat 1 steen. Ik kniel neer bij de steen en geef er een kusje op. "Calme en paix Monique" zeg ik ferluisterend naar de steen. Ik sta op en loop een stukje weg van die boom en laat me er op de grond zakken ik kijk naar die ene boom die precies in het hart van het bos staat, die boom die al mijn geheimen met zich mee draagt, tot in de eeuwigheid. En die nooit iemand te weten zal komen, dat duistere geheim gaat mee met mij het graf in en met die ene boom. Ik zucht en kijk grijnzend met een rare blik naar de boom. Ik kijk naar de hemel en zie dat ik hier al een tijdje zit aangezien het al aardig donker is.

    Ik hoop dat je hem maakt! En als je hem maakt plaats dan ook een reactie!

    Byez

    ik ga em maken ;)


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    ik ga em maken ;)


    Danke!<3

    maar, hou doe je die titels in godsnaam in kleur ? Ik zoek me rot & vind het maar niet (huil)


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Verder niemand?

    Ik maak hem hij is prachtig
    Dus mensen maken die handel he


    Live life limitless.

    Nou ik maak hem e hy is mega goed dus pOeperds

    MAKE IT OR I'LL KILL YOU x3


    A. ikmisje.

    Nou ik maak hem e hy is mega goed dus pOeperds

    MAKE IT OR I'LL KILL YOU x3


    jullie horen het! x'D Maken of SceneBitch vermoord je (6)

    (...)

    jullie horen het! x'D Maken of SceneBitch vermoord je (6)


    Jah ik vermoord jullie (duivel)


    A. ikmisje.