• Ik heb hier gister met jou al een /orange][s]kort[/s][orange gesprekje over gehad op msn. Ik wilde even zeggen dat ik het héél knap van je vind dat je dit hebt durven te posten! Al duurde het mischien lang, je hebt het toch gedaan en daar gaat het om ;] En ik heb je al verteld over mijn kant van het verhaal, dat ik er vanaf ben. Ik weet zeker dat jij er vanzelf ook overheen zult groeien! Mischien nu nog niet, maar ooit wel. Anders kun je altijd hulp vragen, maar ik weet dat jij daar niet zo voor bent. Als je er nog over wilt praten, de deur staat open (: Je gaat het wel redden meis..
    x BrokenPiecex

There is no harm, in being yourself.. ♫

Dankjwel lieve schat (:
    Ik kom er ooit wel doorheen.. alleen weet ik nog niet wanneer en hoe ik dat zal doen..
    En hulp vragen is niet mijn sterkste kan nee ..

×Bury all your secrets in my skin×

whoa, ik weet niet echt precies wat ik moet zeggen, maar ik vind t wel zo dapper dat je t toch gedaan hebt!

Ik ken je niet, maar mocht er ooit eens iets zijn, dan wil ik je helpen!

Ik snap goed wat je doormaakt, want ik heb van ongeveer hetzelfde last (gehad)

Succes! :)

i need you like a heart needs a beat.

Thank you..
    Ik heb mijzelf echt een rot kick moeten geven om het écht eens te uiten.. dit vond ik toch wel de beste manier :$
    Het schijnt toch een soort 'ziekte' te zijn ofzo?

Maar Yasmine toch. Ik vind dit echt erg voor je. Ik zou niet weten wat dat je zou moeten doen, aangezien dat ik totaal niet weet hoe dat het voelt om die angsten te hebben. Maar je weet, je het tonnen vrienden hier op quizlet, in real life én op msn.

xx(H)

& als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

Ik snap je, ik ken iemand die dit soort angsten ook heeft. Heel vervelend voor haar en voor jou! Probeer er niet te veel bij stil te staan en als het echt niet meer gaat praat er met je ouders of huisarts over, die kunnen je helpen, of naaar een psygiater doorverwijzen!

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

ziekte dat weet ik niet, maar, angst kan je wel ziek maken!

i need you like a heart needs a beat.

Maar Yasmine toch. Ik vind dit echt erg voor je. Ik zou niet weten wat dat je zou moeten doen, aangezien dat ik totaal niet weet hoe dat het voelt om die angsten te hebben. Maar je weet, je het tonnen vrienden hier op quizlet, in real life én op msn.

xx(H)

Tnx lief..
    Ik wens het je owk niet..
    Want pure angst blijft aan je knagen !
    Ik ben ook super blij dat ik medelevende vrienden heb (:

Ik snap je, ik ken iemand die dit soort angsten ook heeft. Heel vervelend voor haar en voor jou! Probeer er niet te veel bij stil te staan en als het echt niet meer gaat praat er met je ouders of huisarts over, die kunnen je helpen, of naaar een psygiater doorverwijzen!

Ik probeer er owk niet bij stil te staan.. maar soms kan ik het gewoon niet stoppen!
    Zo heb ik bv het meeste last van elektrische apparaten..

Ik heb dit ook gehad u]zoals je al weet[/u en het lastigste is ook dat je toch nog de neiging hebt om achter je te kijken. Of dat als u]zoals je zelf zegt[/u je een apparaat ziet en daar meteen de verkeerde dingen bij gaat denken. Mischien dat je je gedachten op een of andere manier kunt afleiden? zo moest ik u]de hele week[/u met een I-pod rondlopen op straat, zodat ik niet steeds dacht aan mensen die mij weleens zouden kunnen stalken. Op dat moment zit je gewoon in je eigen wereldtje. Goedkopen therapie, maar mischien helpt het je wel (:
    <3

There is no harm, in being yourself.. &#9835;

Weetje dat ik dat al áltijd doe!
    Ik ben niet zonder mijn i-pod te vinden.. vooral als ik alleen ben.. met vrienden durf ik wel meer.. maar op de fiets op een avond en zelf overdag.. moet ik mn i-pod hebben.. was zelfs een keer dat mn i-pod leeg was en ik flipte hem.. ik heb die avond zó hard naar huis gefiets.. niet normaal!

úhuh, ik begrijp je volkomen ;S Ik zal even kijken of er nog meerdere opties voor je zijn [buiten hulp om dan] die je zelf kunt ondernemen. Afleiding is goed, maar ik weet nog niet zo net hoe jij jezelf het beste kunt afleiden [op muziek na] Helpt dat je wel goed trouwens?
    <3

Dankje (:
    Muziek helpt mij meer..
    Het verhelpt natürlich niet alles.. maar het is wel beter voor mij..
    Als ik met vriendinnen ben.. klets ik veel.. doe ik altijd al.. maar het werkt wel om dingen om mij heen te vergeten!

Je weet natuurlijk wat het is beste voor je is ;] En vriendinnen zijn idd een goede afleiding! Voor als je alleen bent [zonder I-Pod] oké, dit klinkt mischien wat vreemd maar ik begin dan vaak te dagdromen. Een soort van denken over van allés en nog wat, waardoor ik soms de tijd helemaal vergeet. Onderbewust loop ik dan over straat en dan denk ik bijvoorbeeld aan mijn Quiz [Deal with the pain] en over hoe ik hem nog beter kan maken. Ik som allerlei onderwerpen op in mijn hoofd en voor ik het weet ben ik thuis. Ik weet niet of jij ook zo ruimdenkend bent als ik ^^ In ieder geval, het blijft natuurlijk wel een feit dat die angst je blijft achtervolgen. Al is het mischien onderbewust, het blijft natuurlijk wel in je hoofd zitten en ik weet als geen ander hoe dat voelt ;S Je kunt jezelf ook dingen toespreken, al weet ik niet of je dat goed zal helpen -_-' Mischien kun je het beste wat dingen uitproberen die jou weten af te leiden! Uiteindelijk komt het allemaal wel goed (: En nu móét ik gaan, voetballen met vrienden ^^ Ik zal aan je denken ;] als je nog hulp nodig hebt kun je bij me terecht, dat weet je (:
    <3

Je lijkt echt op mij Ö
    Ik droom over van alles.. van hoe ik mijn tc verder maak.. naar de sa's die ik nog niet bedacht heb.. over Johnny Depp [><] naar hoe school ging.. ik altijd aan het dromen en dat wordt owk veel gezegd..
    Maar júist omdat ik zo ruimdekend ben.. gaat het waarschijnlijk owk mis!
    Want dan ben ik weer te fantasierijk over erge dingen die met mij kunnen gebeuren..
    Ik ben eigelijk wel blij dat ik zo'n dromerd ben.. zo komen mijn verhalen te voorschijn.. zo heb ik een gloednieuw verhaal verzonnen.. [fantasie] die niemand nog verzonnen heeft.. [hoop ik]
    Ik ben blij dat k bij jou terecht kan (:

×××

Véél plz. met voetbal!!