• ik heb sinds een paar dagen, dat de tijd telkens vast blijf zitten, bvb 3 uur ofsao dan blijft het de hele tijd op 3 uur tot dat ik stop, en dan worden me sims ook niret ouder en kan geen kinderen maken. dit is heel irrietant,weten jullie misschien wat ik hier aan kan doen? kan dit komen doordat er misschien teveel op dee pc zit?

    Wie heeft er btw nog meer sims 3??
    tis verslafend(lol)


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    ik heb het ook, maar ik heb geen idee hoe dat komt, misschien wel omdat je teveel op je pc hebt staan, toen ik dat een keer had kreeg ik een onzichtbaar kind en een kind dat alleen maar bestond het bruine pijpen. echt vaag :S oja, een een voor de helft wit


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb het ook, tis idd nogal verslavend xD!!

    ik heb geen problemen:X:X:X


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wil 'm ook hebben!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    er komt een nieuwe sims 3 uit sims3 middeleuwen moet ik hebben(dance)


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    Misschien is je geheugen te vol, te veel families enzeu. Dat is slecht voor je pc. Misschien moet je TS3 opnieuw installeren en als het dan nog steeds het geval is moet je misschien ongebruikte programma's verwijderen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb hem ook, maar ik kan hem niet meer afspelen op mijn nieuwe laptop. Hij loopt telkens vast omdat het spel zo groot is ofzo. ><
    Maar misschien ligt het bij jou ook aan het geheugen. Of aan de instellingen? Je kunt volgens mij ervoor kiezen om de tijd niet door te laten gaan, zodat je sims niet ouder worden. Misschien klopt daar iets niet mee? Of anders moet je de FAQ pagina eens opzoeken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehe ik ga die morgen kopen, ik hoor van iedereen dat het verslavend is. :Y)


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Ik heb hem met 1 uitbreiding, en ik vind het echt gaaf.

    Maar geen idee wat bij jou het probleem is, bij mij hangt hij ook wel eens vast. Maar dan druk ik op het windows knopje (of hoe dat ook heet) en dan kom ik bij het startscherm, en dan duw ik weer op die ene knop en dan ben ik er weer en gaat hij weer verder (wat een geweldige uitleg)
    misschien lukt dat ook bij jou?


    Me so good.

    Ik heb de sims 2.:X


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.