• Ja, ik moet dus voor dinsdag een leesverslag van engels inleveren.
    We moeten eerste een recensie printen en daar een samenvatting van maken en onze mening erover geven en daarna moeten we vier fragmenten kopieren uit het boek en dat moeten we ieder fragment verdedigen met minstens 100 woorden :O
    En ik heb net al mijn Nederlands leesverslag af sinds gisteren en ik kan me dus totaal niet concentreren op engels leesverslag.
    Haha. Ik heb het boek nog niet eens uit voor de helft. -Fail-
    Maar goed. Jullie ooit zoiets gehad. Tips voor mij?

    O ja, ik lees: 'A Christmas Carol' van Charles Dickens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, nog nooit. Engels is mijn lievelingsvak en ben altijd als eerste klaar met zulk soort dingen, haha. En je weet toch wel waar dat boek over gaat? O: Dat weet iedereen, haha!

    Abruzzi schreef:
    Nee, nog nooit. Engels is mijn lievelingsvak en ben altijd als eerste klaar met zulk soort dingen, haha. En je weet toch wel waar dat boek over gaat? O: Dat weet iedereen, haha!


    Ja, dat weet ik wel, maar ik heb dus echt geen idee wat ik over die recensie moet gaan zeggen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kopieer een mening van internet en verander de zinsopbouw XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avery schreef:
    Kopieer een mening van internet en verander de zinsopbouw XD


    Haha. Goed idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt