• Ik ben al een tijdje naar iets opzoek waarvan ik niet weet hoe het eruit ziet. Namelijk de originele videoband van Doornroosje. Met de oude stemmen dus, die in 1970 ofzo zijn ingesproken. Om even een beeld voor jullie te scheppen: Klik. En waarom zou ik die willen? Ik heb werkelijk geen idee, ik kick gewoon op dingen die oud zijn denk ik? ;s
    Is er in ieder geval iemand die weet waar ik die videoband kan kopen/Die 'm heeft en 'm aan me wilt verkopen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als je nou een paar maanden eerder dit topic gepost had, dan had ik 'm voor je. En deel 2. En nog heel veel andere originele video's. Maar we hebben ze allemaal weggedaan omdat onze videoding stuk ging en we ze niet meer konden afspelen. D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan je niet helpen,
    maar ik begrijp je helemaal C:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik denk dat m'n oma ze heeft weg gegooit toen ik en m'n broertje en zusje er te oud voor waren, sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij heb ik een nieuwere versie op video


    Today will be Girl's Day party with you~

    Speaker schreef:
    Als je nou een paar maanden eerder dit topic gepost had, dan had ik 'm voor je. En deel 2. En nog heel veel andere originele video's. Maar we hebben ze allemaal weggedaan omdat onze videoding stuk ging en we ze niet meer konden afspelen. D;

    AahFuckFuckFuck. Moeten wij nou net een HDD recorder hebben waarmee je alles op dvd kan zetten. ;$$


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik heb em wel... maar WAAR is de grote vraag -_-'

    Aah nee. D:


    *insert philosophical cringe expression here*

    wij hebben die volgens mij ergens nog op zolder denk ik maar geen idee.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hmm ik begrijp wat je bedoelt!
    Wij hadden vroeger de video van de grote vriendelijke reus, en toen had mijn moeder hem weggedaan! Gek dat het is. Dus toen heb ik hem maar opnieuw gekocht:Y).. Ze heeft bijna alle video's weggedaan, maar ik zal kijken of we doornroosje nog hebben. Volgens mij niet ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb die, maar ik kan er helaas zelf geen afscheid van nemen. En ik kan 'm helaas ook niet meer kijken. :/

    is er daar dan een nieuwere versie van? want ik herinner me enkel deze. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    is er daar dan een nieuwere versie van? want ik herinner me enkel deze. :/

    Hij is zelfs wel 2 of 3 keer opnieuw ingesproken, vanwege het ''oudbollige'' taalgebruik.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Hij is zelfs wel 2 of 3 keer opnieuw ingesproken, vanwege het ''oudbollige'' taalgebruik.
    Ooooh, dat wist ik zelf niet. Ik heb die wel nog ergens liggen, maar wij doen dat ook niet weg. Disneyverslaafd en dat zijn herinneringen uit onze kindertijd. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    je kan op een rommelmarkt kijken?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Obliviate schreef:
    Ik heb die, maar ik kan er helaas zelf geen afscheid van nemen. En ik kan 'm helaas ook niet meer kijken. :/


    Hope goes lost but never dies.