• op jongere leeftijd had ik altijd al last van extreme stemmings wisselingen.
    Ik heb der laater eigenlijk nooit meer echt last van gehad, tot op een paar maanden terug.
    ik had het eerst niet zozeer door, totdat mensen aan me vroegen hoe het kwam, dat ik op het ene moment nog door de gangen hen huppelde als een klein kind, in de zomer morgen en op het andere moment, stil in een hoekje zat en je better geen woord tegen me kon zeggen.
    Ik trok me er eignelijk niet zoveel van aan, en bedacht me dat het wel weer zou weggaan.
    maar ik merk, dat het alleen maar, weer erger word.
    net zoals nu. 5 minuten geleden, kon ik om een of andere reden mijn geluk niet op en zong vrolijk alle lietjes vals mee.
    maar nu klinken dezelfde vrolijke liejtes, in mijn oren als depresief en kan er geen lachje meer van mijn gezicht af.
    en ik weet gewoon weg niet waarom!
    en ik word er eigenlijk alleen maar depresiefer van.
    al weet ik zekker dat als ik zo weer naar benenden moet om te eten, ik weer vrolijk ben.

    -sorry moest er gewoon even uit., ;x
    -wie heeft e rnogmeer last van stemmingswisselingen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    puberteit?

    ik hbe dr ook last van. is best irritant eigenlijk, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er geen last van, maar echt rot voor je! ik zou eens met iemand gaan praten erover, misschien dat dat oplucht.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 17:59 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb er niet zoveel last van, maar het klinkt wel herkenbaar, ik heb het niet zo extreem denk ik... Sterkte, anyway.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Stemmings wisselingen horen bij de puberteit ;')
    Ik heb er zelf ook last van.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Stemmings wisselingen horen bij de puberteit ;')

    ik had ze als 7 jaarige al.,
    en voglnes mij zit je dan niet in de puberteit(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hmm... Heel af en toe heb ik wel stemmings wisselingen, maar niet heel erg.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik heb daar ook last van, maar meer tegen anderen. Dat ik heel vrolijk ben en als ik dan met iemand praat, dat ik dan om iets heel kleins chagrijnig kan worden en als diegene ergens anders over begint of ik weer alleen ben, dan ben ik weer net zo vrolijk x'D
    Ik weet verder niet wat het kan zijn, want op 7-jarige leeftijd kan het de puberteit niet zijn. Misschien een soort dagboek bijhouden? Als het je opvalt of mensen je erover aanspreken, schrijf het dan zo snel mogelijk op. Misschien zie je er dan een verband in. Zo niet, en wordt het zo erg dat het je leven sterk gaat beïnvloeden, dan kan je het beste naar de huisarts gaan en dan heb je in ieder geval dat dagboek om te laten zien, zodat zij er misschien wel een verband in ziet. Al denk ik dat het zo ver niet zal gaan :')


    To live would be an awfully big adventure

    Heel dom maar ff vraagje zit je aan de pil? Want dan kan dat de oorzaak zijn xD
    Ken er eentje het ene moment is ze poes lief en het andere is ze echt een #$%#%S# om het netjes te houden. Maar niet iedereen heeft er last van. Dus het is maar een vraagje


    Love sheds light one the darkest of times

    Taime schreef:
    Heel dom maar ff vraagje zit je aan de pil? Want dan kan dat de oorzaak zijn xD
    Ken er eentje het ene moment is ze poes lief en het andere is ze echt een #$%#%S# om het netjes te houden. Maar niet iedereen heeft er last van. Dus het is maar een vraagje

    jha ik zit aan de pil., maar zoals ik al zij, heb ik dit al zins mijn 7de, en toen zat ik dus nog lang niet aan de pil., ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik was net tegen iemand aan het zeggen dat ik stemmingswisselingen had en toen zag ik dit topic, haha. xd

    maarja, ik heb ook stemingswisselingen, niet zo vaak als jou, maar toch, het is zeer irritant!


    None but ourselves can free our minds.

    BlackMagic schreef:
    puberteit?

    ik hbe dr ook last van. is best irritant eigenlijk, haha.



    Maar nei tom de vijf minuten.
    Ik weet ook nei twat het is.


    Food.

    Kan aan de puberteit liggen, wat waarschijnlijk ook zo is, maar ik heb dat ook een paar jaar aan een stuk zo erg gehad, en dat is erg vervelend. Toen ben ik op internet gaan zoeken en ben ik uitgekomen op 'manisch depressief'. Ik las de kenmerken en 9 van de 10 waren toen bij mij terug te vinden. Ik vond het eng, en eerlijk gezegd weet ik nog altijd niet of het dat daadwerkelijk was, want manisch depressiviteit gaat niet over, het is iets dat je je hele leven hebt. Maar nu is het al veel beter, dus waarschijnlijk lag het bij mij ook grotendeels aan de puberteit.


    You are the poetry Shakespeare was missing.