• Nazgul had van mij blijkbaar een filmpje op dit forum gezet :D ( Pie jesu-Anna ) ik was totaal verrast toen ik ineens reacties kreeg op youtube. Heel erg bedankt! :D voelt altijd goed!

    Noujah nu heb ik dus besloten om ook maar lid te worden van deze site. Ben benieuwd hoe het hier allemaal gaat. Ook zal ik filmpjes hier nog opzetten, ben bezig mijn angst voor zingen weg te halen! Ik durf sowieso niet live te zingen! :( dan klap ik dicht:X Zangles durf ik ook niet want ik vindt zingen voor 1 persoon al heel eng!

    Hier nog even mijn 1e nummer ( veel van jullie hebben em al gezien):

    http://www.youtube.com/watch?v=Q7q6v_3iFNc

    Reacties zijn nog altijd welkom:$ en tips enz!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 10:23 ]

    Je kan idd heel erg mooi zingen! (:


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb ook een tijdje op zangles gezeten. Voordat ik les kreeg moest ik eerste ven kennismaken en een klein stukje zingen. Ja, het was even eng, maar die mensen zijn erop getraind om je niet uit te lachen ofzo. En in de lessen zelf ga je vooral aan je technieken werken dus je hoeft niet heel de tijd te zingen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zit ook op zangles. Toen ik voor het eerst daar kwam vond ik het ook doodeng, maar de leraren zijn gewend aan dat soort dingen. Ze zorgen er wel voor dat je je gemakkelijk bij ze voelt, en dan gaat het op een gegeven moment vanzelf...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    nice erg goed!

    je zult deze versie ws ook erg mooi vinden: klik me maar als je wilt


    Ligt and Darkness are both very different..

    WAUW_O_
    Kheb er een reactie bijgeplaatst egt moooi!
    xx


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Jij heel koel zijn (:
    Ik heb je ook een reactie gegeven.

    De eerste keer is zangles altijd wel eng, volgens mij, maar naarmate je het langer hebt ga je diegene ook meer vertrouwen, zeg maar.

    Oh, en welkom op Q.!


    Felix

    Shit, jij kan hoog zingen! O_o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chapstick schreef:
    Shit, jij kan hoog zingen! O_o

    mijn oortjes gaan er een beetje kapot van(dance)


    Shoganai i ne~