• Ik moest voor Nederlands een opstel schrijven.
    Het moest niet lang zijn, als er maar veel bijvoegelijke naamwoorden in kwamen.
    En dit heb ik dus zelf geschreven;

    Een jonge vrouw liep angstig door de donkere straten van haar verlaten stad.
    Onami, zo heette de bloedmooie vrouw, had het gevoel alsof ze door iemand werd gevolgd.
    De angst was van haar bleke gezicht af te lezen toen ze een doodlopende straat inliep.
    "Je weet dat vluchten geen enkele zin heeft!" Hoorde ze een kille stem zeggen. "De dood weet je altijd te vinden."
    Onami slaakte een angstig een hoog gilletje uit en smeekte de engel des doods om haar in leven te houden.
    De duistere engel lachte vals en schudde zijn misvormde hoofd.
    "Eens ik je heb gevonden, is het te laat."
    Zijn koelbloedige woorden maakte Onami nog angstiger dan ze al was.
    Met elke kleine pas dat de eeuwenoude engel deed, des te zwakker de arme vrouw werd.
    Ze bleef de moordlustige engel smeken om genade.
    Maar wat ze ook deed, er was niets dat haar kon sparen van haar afschuwelijke lot.
    Met een luide bons viel Onami op de koude straatstenen neer.
    Ze zag nog net hoe het knokige hand van de moordende engel over haar gezicht hing en zo al het leven uit haar haalde.
    De kansloze vrouw sloot haar blauwe ogen en ergens wist we wijze vrouw dat alles in orde zou komen als je maar hard genoeg gelooft.


    Het onderwerp maakte voor mijn leerkracht niet echt uit, dus koos ik voor iets onaangenaams :'D
    Dus geef je eerlijke mening.
    Is het goed of niet?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zal ik eens heel erg kritisch gaan zijn? Nou, hier ga ik. (:
    1. Je kunt geen gilletje uitslaken, geloof ik. Uitstoten of slaken, niet allebei.
    2. "Zijn koelbloedige woorden maakten Onami ..."
    3. "Met elke kleine pas die de eeuwenoude engel zette, werd de arme vrouw zwakker."
    4. "... en ergens wist de wijze vrouw dat ..."

    Maar afgezien van deze kleine spelfouten is het volgens mij heel goed hoor. Het is tenminste geen saai verhaal. :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 23:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeps, dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 23:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha ben op de helft gestopt ;$
    Hij is goed daar niet van ;D maar ik vind het zo irritant die vele bijvoeglijke naamwoorden xd
    Dus ik ga die leraar van jou meppen voor deze idiote opdracht xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you