• Joden en Marokkanen. Maar dan wel islamitische Marokkanen. Ik heb al gehoord iets van Palestina en Israël.
    Somebody tell?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    I dunno.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Israel was gegeven door de Engelsen aan de joden, maar de palestijnen woonden er al. Nu beweren ze allebei dat ze er recht op hebben fzo?


    SLOAN.

    Na WO2 zijn de Joden naar het belofte land gegaan(Palestina) maar daar woonde de Israëliërs. De joden vinden dat zij regt hebben op het land en de Israëliërs vinden dat zij regt hebben op het land. En om een of andere reden kunnen ze niet samen wonen en is er dus oorlog.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Na WO2 zijn de Joden naar het belofte land gegaan(Palestina) maar daar woonde de Israëliërs. De joden vinden dat zij regt hebben op het land en de Israëliërs vinden dat zij regt hebben op het land. En om een of andere reden kunnen ze niet samen wonen en is er dus oorlog.

    Exactly.


    ars moriendi

    StJimmy schreef:
    Na WO2 zijn de Joden naar het belofte land gegaan(Palestina) maar daar woonde de Israëliërs. De joden vinden dat zij regt hebben op het land en de Israëliërs vinden dat zij regt hebben op het land. En om een of andere reden kunnen ze niet samen wonen en is er dus oorlog.


    Maar dus die Israëliërs zijn dus moslims?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    In de Koran zal je vinden over joden dat God ze ooit heeft uitverkoren ver boven alle andere volkeren, dus ook Arabieren. Arabieren aanvaarden dit gegeven. Op een bepaald ogenblik echter konden joden niet meer leven in overeenstemming met wat God van hen vroeg.

    Dit zag ik ergens staan(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Geen idee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Emollient schreef:
    (...)

    Maar dus die Israëliërs zijn dus moslims?

    Ja


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is niet Marokkanen maar Moslims hé, das wel een groot verschil.
    Anyways, HIER vind je een site met uitgebreide uitleg

    Had het verhaal laatst gehoord bij Godsdienst maar weet het niet meer, lol.

    BarcaHoliic schreef:
    Het is niet Marokkanen maar Moslims hé, das wel een groot verschil.
    Anyways, HIER vind je een site met uitgebreide uitleg


    Al de Marokkanen in mijn klas hebben er een afkeer tegen dus wrm niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.