• Voor Volkskrantredacteur Pay-Uun Hiu viel de beslissing van het ene op het andere moment toen ze in 2004 op reis was in Indonesië. Op een markt was ze getuige van het bruut slachten van een kip. Ze was zo gechoqueerd dat ze niet merkte dat er op hetzelfde moment een enorme schok voelbaar was. Het bleek de tsunami te zijn geweest, die in de binnenlanden alleen als aardbeving voelbaar was. Na dat moment vielen dingen voor haar op z’n plaats. ‘Het idee speelde al langer door m’n hoofd, maar na die gebeurtenis besloot ik dat ik nooit meer een hap vlees zou eten. Ik wilde dat er geen enkel leven meer werd genomen voor mij. Het was mijn keuze; ik zou ook nooit meer vlees eten om een ander een plezier te doen’, vertelt de journalist.


    Ligt dit aan mij, of is dit wel erg zweverig.....?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Tja. Euhh.. misschien wel een beetje zweverig ja.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik vind van niet. volgens mij beseft ze nu wat vlees eten inhoudt. ik ben het zelf ook :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wanderer schreef:
    Tja. Euhh.. misschien wel een beetje zweverig ja.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BanZai schreef:
    ik vind van niet. volgens mij beseft ze nu wat vlees eten inhoudt. ik ben het zelf ook :Y)


    Ja dat snap ik heel goed, zit zelf te denken aan vegetarisme.

    maar dit: Op een markt was ze getuige van het bruut slachten van een kip. Ze was zo gechoqueerd dat ze niet merkte dat er op hetzelfde moment een enorme schok voelbaar was. Het bleek de tsunami te zijn geweest, die in de binnenlanden alleen als aardbeving voelbaar was.


    -_-"


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik heel goed, zit zelf te denken aan vegetarisme.

    maar dit: Op een markt was ze getuige van het bruut slachten van een kip. Ze was zo gechoqueerd dat ze niet merkte dat er op hetzelfde moment een enorme schok voelbaar was. Het bleek de tsunami te zijn geweest, die in de binnenlanden alleen als aardbeving voelbaar was.


    -_-"

    ja oke dat is wel raar -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ach ik heb wel vreemdere dingen gehoord,mij verbaast niks meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sorenos schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik heel goed, zit zelf te denken aan vegetarisme.

    maar dit: Op een markt was ze getuige van het bruut slachten van een kip. Ze was zo gechoqueerd dat ze niet merkte dat er op hetzelfde moment een enorme schok voelbaar was. Het bleek de tsunami te zijn geweest, die in de binnenlanden alleen als aardbeving voelbaar was.


    -_-"


    oke, met die schok die ze niet voelde was wel een beetje zweverig, maar hoezo wordt er dan ook een kip in het openbaar geslacht O_o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het echt zwaar knap van mensen als ze vegetarisch zijn...
    mij zou dat nóóit lukken..

    Ik zou ook nooit gaan kijken op een markt hoe mensen een kip slachten..


    every little thing is gonna be alright.

    HutjeOpDeHei schreef:
    Ik vind het echt zwaar knap van mensen als ze vegetarisch zijn...
    mij zou dat nóóit lukken..

    Ik zou ook nooit gaan kijken op een markt hoe mensen een kip slachten..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Failure. :') Zo ben ik in ieder geval niet tot de keuze gekomen om vegetariër te worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BanZai schreef:
    (...)

    oke, met die schok die ze niet voelde was wel een beetje zweverig, maar hoezo wordt er dan ook een kip in het openbaar geslacht O_o



    Voor Volkskrantredacteur Pay-Uun Hiu viel de beslissing van het ene op het andere moment toen ze in 2004 op reis was in Indonesië.


    Ligt and Darkness are both very different..

    HutjeOpDeHei schreef:
    Ik vind het echt zwaar knap van mensen als ze vegetarisch zijn...
    mij zou dat nóóit lukken..

    Ik zou ook nooit gaan kijken op een markt hoe mensen een kip slachten..

    volgens mij is dat normaal in dat land


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sorenos schreef:
    (...)


    Voor Volkskrantredacteur Pay-Uun Hiu viel de beslissing van het ene op het andere moment toen ze in 2004 op reis was in Indonesië.

    ja oke, maar dan nog vind ík het niet normaal


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    ja oke, maar dan nog vind ík het niet normaal


    het hoort bij het cultuur daar :P het wordt daar vers geslacht voor iemand die het wil kopen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Tja, ik vind het knap als mensen vegetariër zijn. En sommige culturen zijn hebben zulke gewoontes die wij niet snappen, maarja.


    Travel far enough, you'll meet yourself