• Jah Heete Poezen,,, Mijn nieuwe serie is er hé,,, ik heb al een proloog waar ik heel fier op ben,,, ik ga pas voort met het volgende deel als er 10 reactie's opstaan,,, ik eis inderdaad veel maar er staan er al een paar op dus,,, Ik drop hier straks een stukje van het verhaal en de link naar de proloog,,,

    Stukje van verhaal,
    je kan het ook minder ingewikkeld houden en vover een meisje dat bij hen op school zit doen maar die is super lelijk, en Tom&Co pesten haar, maar op een dag mag ze mee doen aan het programme Make-over ze krijgt een hele nieuwe look en op school adoreert iedereen haar nu, maar ze laat haar vrienden niet vallen die haar vroeger gesteunt hebben, Tom pest haar niet meer, na 2jaar zijn ze van school af en Ze werd een Populaire zangeres en Tom zit dan in de band Tokio Hotel op een Awarduitrijking ontmoeten ze elkaar weer, Tom weet totaal niet wie het is en probeert haar te versieren maar het meisje weet alles nog wel en wijst hem dus af, Tom blijft proberen om het hart van dat meisje te winne,!!

    http://www.quizlet.nl/quiz/213709/ltfont-colorlimegthe-doesnt-remember-me-anymore-but-tom-kaulitz-i-remember-youltfont-colorlimegt/


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Niemand?!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    OMFG DIE LIJKT MIJ VET GOED!!!
    -gaat kijken:D-


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Euh,,, mensen ik ga echt niet door met mijn quiz maken als ik geen 10 reactie's heb,,, En ik meen het!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    VERDER MOET JIJ GN WNT DIE SERIE IS SUPER NIEMAND WILTY MIJNE MAKEN (hij si wle al 61keer gemaakt hoor (A)


    *He's the one.

    het is 62keer gemaakt maar ik doe het ook zo alleen wil ik er 20 en ik moet er nog eentje hebben x'D ik hb al tot deel 5klaar x'D maar ja ik moet reacties! x'D


    *He's the one.

    het is 62keer gemaakt maar ik doe het ook zo alleen wil ik er 20 en ik moet er nog eentje hebben x'D ik hb al tot deel 5klaar x'D maar ja ik moet reacties! x'D

    Ghihi,,, Je quiz is geniaal,,, Hoe komen jullie daar ook altijd op,,, Ja ik moet er nog 4 maar ik moet ook nog rollen bij de andere quiz zetten,,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik moet er nog eentje maar ja ik krijg hem niet x'D


    *He's the one.

    Ik moet er nog eentje maar ja ik krijg hem niet x'D

    Hé Heete Poeze ik zie juist dat je al je quizen hebt verwijderd waarom??!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Jah ik heb er al 8 nu nog 2


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Omdat ik zin had om dat te doen, en nu kn ik mij focussen op mijn nieuwe serie!!!


    *He's the one.

    Omdat ik zin had om dat te doen, en nu kn ik mij focussen op mijn nieuwe serie!!!

    Uhu,,, ik denk dat ik dat ook wil doen de serie van Liefde Voor Een Rotjongen en A life as a teenage mother. Verwijderen,,, kan jij mij misschien helpen ik probeer van Liefde voor een rotjongen de kleur van de titel te veranderen maar het lukt niet,,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Welke kleur wil je???

    .x33333


    *He's the one.

    en ik krijg die ene reactie maar niet -_-'


    *He's the one.

    Welke kleur wil je???

    .x33333

    Rood,,, Je moet toch dit doen. ?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    titel


    *He's the one.