• Dit is wat ik deze nacht gedroomd had.
    Nou ik zat samen met me moeder en me zus en little ilyas op gesloten in een kamer, maar er was zoon vreselijk man die ons steeds sloeg, dus hij vroeg is of hij op ilyas moch letten en stuurde me zus naar hem nee dus kwam ie mij slagen en dan begon ik teschreeuwen dat ik niks had gedaan. en me moeder en me zus waren ontsnapt samen met Ilyas maar die man kwam mij achteraan dus ik ging me opsluiten in de douchen en hij wou de douche's op doen maar dan werd ik wakker....
    Wat zou dit betekenen?, gewoon een droom of?...

    Moest deze topic openen van Dilara omdat ze misschien denkt dat dit een teken is?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:42 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gewoon een droom. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    Gewoon een droom. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Primrose schreef:
    Gewoon een droom. (:


    What is youre favo scary movie?

    Gewoon een droom

    Ik heb hier geen verstand van, lieverd. Je weet nooit of het 'maar een droom is.' Naja, mijn mening :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zou zeggen: Zoek het ergens op.
    Ik weet zelf btw niet waar je zoiets op kunt zoeken, misschien even googlen en je vind een site. I don't know.
    Maar het kan best zijn dat het iets betekend. Zelf heb ik regelmatig dromen over wat er een paar maand later gebeurt. En wanneer het gebeurt weet ik wat ik wel en beter niet kan zeggen.
    Maar probeer ergens t te kunnen opzoeken mischien dat je dan er beter uit komt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gewoon een droom, zeker weten. Ik kan hier toch echt geen betekenis uithalen hoor.:'D


    everything, in time

    Je kan bepaalde steekwoorden opzoeken op droominfo.nl
    Maar wat ik altijd mezelf heb aangeleerd is naar jezelf kijken wat jíj ervan denkt. En het hoeft niet altijd waar te zijn of uit te komen. Het kan ook gewoon een normale droom zijn (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Primrose schreef:
    Gewoon een droom. (:

    Dacht ik dus ook (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BlackMagic schreef:
    Ik zou zeggen: Zoek het ergens op.
    Ik weet zelf btw niet waar je zoiets op kunt zoeken, misschien even googlen en je vind een site. I don't know.
    Maar het kan best zijn dat het iets betekend. Zelf heb ik regelmatig dromen over wat er een paar maand later gebeurt. En wanneer het gebeurt weet ik wat ik wel en beter niet kan zeggen.
    Maar probeer ergens t te kunnen opzoeken mischien dat je dan er beter uit komt.


    We accept the love we think we deserve.