Inviolable schreef:
Omg. Dat is echt sneu :').
Ik vraag me dan af, waarom je één persoon gelooft en niet een aantal personen.. Maar dat zal aan mij liggen..
En mijn dag is vandaag nog rustig, ik moet nog voor een uurtje naar school, over een uur :'). Maar, dat gaat als volgt: Ik fiets een uur heen, dan luister ik een uur naar een vrouw die een beetje lult over de Vietnam oorlog en misschien moet ik ook nog wat opgaven maken en dan fiets ik weer een uur naar huis. Maar, zodra ik thuis ben, moet ik snel omkleden en naar mijn paardje (:
Dat komt denk ik omdat ze dacht dat mensen die iets 'slechts' gedaan hebben, dat zouden ontkennen, terwijl mensen die iets is overkomen, dat over het algemeen wel vertellen. Al vind ik wel dat jouw redenatie logischer is.
Maar het is wel heel sneu van je vriendin o.o' Ik zou haar gelijk gaan negeren met de hele groep.
Ik had eerst een uur CKV -moesten we allemaal filmpjes bekijken en opdrachten bij maken-, toen een uur Nederlands -mijn uiteenzetting afgemaakt-, toen een blokuur wiskunde -toets, die zo slecht gemaakt is dat de hele klas 'm moet herkansen- en toen een uur biologie -en dat was ongelooflijk saai- en toen had ik een blokuur scheikunde waar een pauze tussen zat en dat ging wel, maar het laatste uur duurde zo ongelooflijk lang naar mijn gevoel.
To live would be an awfully big adventure