• Helleuw.
    benieuwd.

    Hebben jullie je kapsel wel eens hevig of gwn veranderd?
    En waren jullie daar tevreden mee enzo.?

    Ik heb nu gwn styl haar, maar wil in de voorjaarsvakantie, waarschijnlijk een schuine pony of een lok proberen. ?
    Ik heb nu laagjes. ;p
    Gwn leuk voor de verandering.. >.<

    Wat lykt jullie leuker?

    Xies.
    ps. btw. ik heb ong. donkerbruin/zwart haar [jep geadopteerde Chinees :Y), 20 cm ofzo denk ik over mijn schouders?,

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 22:01 ]

    Ik zou voor de schuine pony gaan, die staat iedereen wel.
    En ja ik heb een keer 15 cm van mijn haar af laten halen, en ik was dolgelukkig(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had tot juni 2010 heel lang haar, midden rug. En toen liet ik er zo'n 30 centimeter afknippen + blonde meshes. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hevig ja.

    Ik had haar tot aan mijn kont en toen geknipt tot net over mijn schouders xD
    En toen ineens op kaaklengte met ogpeschroen kippenkont, lol, klinkt lelijk maar stond heel leuk >3<

    Gewoon doen. misschiens tat kort haar je ook leuk.
    Dan moet je je haar pakken en even achter je hoofd houden,
    beetje laten zakken tot op een elngte. Oké, dat valt
    niet uit te leggen.

    Zoek op kapsels.net, echt superhsndig!
    Kan je alles invullen, stijl haar, de lengte etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het, ooit, héél kort laten knippen, wat voor mij toch wel een grote verandering was. Ik ben nu wel blij dat mn haar weer wat langer is :'D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb in één keer een schuine lok genomen, haar uitgedund en het in extreme lagen laten knippen. Uiteindelijk heb ik zelf er coontails in geverft. Dat paste toen gewoon bij me en ik was er dan ook heel blij mee. Het stond ook wel heel leuk, maar ik ben er nu overheen.

    Ik zou een schuine lok doen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb ooit een paar jaar lang een hanekam gehad :')


    dream, dare, fly!

    Ik ben een paar jaar geleden van blond naar zwart gegaan.


    I am an idiot, I move.

    Ik had eerst mijn haren tot op mijn kont.
    En dat heb ik laten afknippen tot schouder lengte.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heel lang haar kortgeknipt en mijn blonde haar zwart geverfd. Dat laatste heb ik echt spijt van :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had eerst heel mooi lang, krullend bruin haar. Dat heb ik toen he-le-maal afgeknipt en zwart geverft. Worst. Mistake. EVER. Nu ben ik het weer aan het laten groeien, maar door mijn stijltang is mijn haar helemaal verpest, dus mijn mooie krullen krijg ik niet meer terug. (Heel dun haar, maar pijpenkrullen...)


    You move me ......... Kurt

    Flamingo schreef:
    Ik zou voor de schuine pony gaan, die staat iedereen wel.
    En ja ik heb een keer 15 cm van mijn haar af laten halen, en ik was dolgelukkig(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik had vroeger mn lange haar heel kort geknipt, en ik had er spijt van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb een keer een pony laten knippen, en ik had mn haar helemaal op een lengte. In het begin baalde ik, maar nu niet meer :3


    Destroy what destroys you.

    Ja ik had het best lang en nu heb ik het best kort
    maar staat wel vet <3

    Ik kan hanekam dragen als ik wil. maar ik kan het ook gewoon wat ''netter'' dragen en heel bol doen,, Praktisch haar hoor, kort haar ahaha:P


    I solemny swear i am up to no good

    Haha ja. Vorige zaterdagmorgend had ik nog lang haar, tot aan het midden van mijn rug. Nu zit ik hier met kort haar. Ze raken net m'n schouders aan.:Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~