• jaja omdat er veel droom topic worden aangemaakt hier nog 1!!!(nerd)
    Nou van kleins af aan droom ik dat iemand achter me aan zit.En dat moet dan een"geest"zijn.die gene is dood wat moet het anders zijn?Er gebeurd altijd bijna het zelfde. Er gebeuren vreemde dingen met voorwerpen. Zoals deuren open en dicht dingen die uit zig zelf uit elkaar vallen. En de stem is mestal ook het zelfde. een vrouwen stem. Ik zie het gezicht nooit. Maar laatst zag ik een vaag wit masker O.o(die dood eng was)En kommen er altijd bepaalde vrienden en familie in voor altijd de zelfde personen. Sommige Mensen die ik ken kommen er nooit in voor.
    Het gaat nu al jaren door en ik word elke keer zwetend wakker . en dan blijf ik min. een paar dagen bang om te gaan slapen.ze zijn wel allemaal verschillend maar dood eng


    Kan het iets betekkenen ofzo? omdat het zoo lang door blijft gaan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan hier een hele preek gaan houden, maar ik hou het kort. Jij hebt echt niks om bang voor te zijn. Het duurt lang om het uit te leggen, maar geloof me. Jij kan rustig slapen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hmm klinkt wel vaag en creepy. Misschien is er een geest die je wat duidelijk wil maken, als je tenminste in geesten gelooft. Anders vraag het eens aan een dokter ofzo wat het kan zijn. Of aan een paranormaal iemand.


    Sometimes it's best not to care.

    Misschien moet je bij een online droomwoordenboek wat trefwoorden intikken. Het kan zo zijn dat je droom een bepaalde betekenis heeft. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Misschien moet je bij een online droomwoordenboek wat trefwoorden intikken. Het kan zo zijn dat je droom een bepaalde betekenis heeft. :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    CHOCOLATEEE schreef:
    Hmm klinkt wel vaag en creepy. Misschien is er een geest die je wat duidelijk wil maken, als je tenminste in geesten gelooft. Anders vraag het eens aan een dokter ofzo wat het kan zijn. Of aan een paranormaal iemand.

    ja ik geloof erin. Mijn moeder zij dat ik ze vroeger altijd "zag" en dan elke dag ofzo. Maar ik herinner me er weinig van. een paar dingen maar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mercurial schreef:
    Misschien moet je bij een online droomwoordenboek wat trefwoorden intikken. Het kan zo zijn dat je droom een bepaalde betekenis heeft. :Y)

    Link_O_? *nieuwsgierig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mercurial schreef:
    Misschien moet je bij een online droomwoordenboek wat trefwoorden intikken. Het kan zo zijn dat je droom een bepaalde betekenis heeft. :Y)

    Ik heb gekeken en dit stond er:

    OVER HET algemeen symboliseren geesten of spoken eigenschappen van jezelf die je vreest. Dit kan bijvoorbeeld een pijnlijke herinnering zijn, schuldgevoel of verdrongen gevoelens. Je zou bang kunnen zijn voor de dood. Een andere betekenis van een geest in je droom kan zijn dat de geest staat voor iets dat niet langer bereikbaar is. Het zou voelen alsof je je niet verbonden voelt met het leven of de maatschappij. Deze droom kan een boodschap afgeven je oude manier van doen moet veranderen, omdat je nu eenmaal verder moet.

    onderstreept wat er klopt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor