• Ja van mijn zus. Ik en mijn zus kunnen het goed vinden maar nu irriteert ze me zo erg.
    Ze mocht hier niet indrinken van mijn moeder. Maar dat deed ze dus toch (mijn ouders zijn niet thuis) nouja ik ga haar dan niet verraden. Zit er zo'n meisje bij die dus echt niet tegen alcohol kan en gaat twee keer over der nek. Komt ze naar mij toe: 'Wil je ook een slokje?' Houd ze het flesje voor me neus. Ik zei: 'Nee.' Zegt mijn zus opeens: 'Ze drinkt niet.' Dat meisje: 'Echt niet? Hoe oud ben je?' Ik zo: '13.' Zegt dat meisje: 'Oh toen zat ik al aan de drank.' Nou ja dat boeit niet. Wilt mijn zus niet dat mijn ouders te weten komen dat ze hier ingedronken hebben dus willen ze de doos met flessen in het speeltuintje pleuren. Alleen blijkbaar lekte de doos en dus zat heel de vloer onder. Dus mijn zus zei: 'Dat maak ik vannacht wel schoon.'
    Ik zei: 'Nee, dat doe je nu.' Want ik ken het wel: Het was midden in het pad. En ik ben nog de hele avond alleen thuis. Dan zit ik met een vies huis en daar kan ik niet tegen. En de kans bestaat ook groot dat mijn hond het op likt en dat wil ik gewoon niet. Dus mijn zus ging gewoon weg. Dus heb ik het maar opgeruimd. Zie ik dat ze nog een flesje hebben staan die open is. Maar die verstop ik niet. Ze bekijkt het maar. Als ze pech heeft komen mijn ouders eerder thuis en is ze erbij.

    Wat zouden jullie in deze situatie doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ruim het op en chanteer haar (:

    Hetzelfde als wat jij doet. Dan had ze maar beter uit haar doppen moeten kijken. Als ze die troep had opgeruimd dan zou ik het misschien wel verstoppen, maar ja dat heeft ze jou ook al laten doen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    pielipino schreef:
    Ruim het op en chanteer haar (:

    idd
    k bedoel: als jou ouders zegge: NIET hier indrinke en ze doet het wel dan moet ze dr eige zooi opruime en nie van jou verwachte da jij haar gaat verdedige enz,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ookal klinkt het zo dom als wat, maar ik zou wel het flesje verstoppen. Ik verdedig me zus ook altijd, ookal hebben we ruzie.
    Dat is zo bij ons, ookal hebben we een fight, we komen voor elkaar op, en beschermen elkaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 23:21 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik vind het al heel wat van je dat je die troep zelf opruimt. Dat zou ik niet doen als ze zo lullig tegen me zou zijn.
    idd, gewoon dat flesje laten staan, en maar afwachten!


    ars moriendi

    Carcass schreef:
    Ookal klinkt het zo dom als wat, maar ik zou wel het flesje verstoppen. Ik verdedig me zus ook altijd, ookal hebben we ruzie.
    Dat is zo bij ons, ookal hebben we een fight, we komen voor elkaar op, en beschermen elkaar.


    Ja maar:
    1. ik weet niet waar ik hem moet verstoppen.
    2. ik weet niet wat ze er nog mee wilt doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Ja maar:
    1. ik weet niet waar ik hem moet verstoppen.
    2. ik weet niet wat ze er nog mee wilt doen

    bedenk voor jezelf even, zou zei dat ook voor jou dan in de omgekeerde situatie..?


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    bedenk voor jezelf even, zou zei dat ook voor jou dan in de omgekeerde situatie..?


    Denk het wel. Al hoewel, ik weet het niet want ik kom nooit in zulke situatie's


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Ja maar:
    1. ik weet niet waar ik hem moet verstoppen.
    2. ik weet niet wat ze er nog mee wilt doen


    Ik leg het meestal gewoon buiten, of ik verstop het buiten in de tuin ofzo (: && ze heeft het laten liggen, dus dan had ze het maar mee moeten nemen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    RxMadridista schreef:
    Hetzelfde als wat jij doet. Dan had ze maar beter uit haar doppen moeten kijken. Als ze die troep had opgeruimd dan zou ik het misschien wel verstoppen, maar ja dat heeft ze jou ook al laten doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carcass schreef:
    (...)

    Ik leg het meestal gewoon buiten, of ik verstop het buiten in de tuin ofzo (: && ze heeft het laten liggen, dus dan had ze het maar mee moeten nemen (:


    Ook als het al open is?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar bedenk ook even, als jij die fles nu verstopt en je ouders komen er dan achter, ben jij dus ook genaaid. Ergens vind ik het haar eigen verantwoordelijkheid, ook omdat ze jou met die rommel laat zitten.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 23:27 ]


    ars moriendi

    Tricia schreef:
    (...)

    Ook als het al open is?


    jup (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik weet niet of je het flesje nou al hebt opgeruimd of hem nog steeds hebt staan?
    Maar je zus is oud genoeg om te drinken, en ze vindt dat ze mag indrinken terwijl het niet mag, dus ze is volwassen genoeg om haar eigen daden op te lossen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Laat hen. Als je stiekem doet achter de rug van je ouders moet je zorgen dat je het goed doet. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'