• Veel sterren hebben een knipperlicht relatie. Ik een een obsessie. Het ene moment vind ik JB stom dan weer leuk en zo gaat het door. Dat heb ik ook Met Kristen Stewart. Wie kent dat ook?

    Ik heb dat op een andere manier, want ik vind dingen eerst helemaal geweldig, dan weer niet en dan weer een beetje. Zoals ik nu met sommige dingen heb. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jepp, ik herken het.


    Me so good.

    Nee, dat heb ik niet denk ik.
    Of toch niet op dit moment. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja en nee, meer nee denk ik, haha, ik herken het wel alleen na mate ik ouder word, word het wel minder moet ik toegeven.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nee, niet echt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ook, vooral met boybands.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik heb dat echt met Demi Lovato, eerst was ik echt obsessed met haar, toen niet meer, toen weer wel en nu weer niet meer hahaha.


    live the life you love

    Pirates schreef:
    Ik heb dat op een andere manier, want ik vind dingen eerst helemaal geweldig, dan weer niet en dan weer een beetje. Zoals ik nu met sommige dingen heb. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, eigenlijk niet. Maar wel voor liedjes. Het ene moment vind ik een liedje helemaal geweldig en draai ik hem dagenlang non-stop, totdat ik ze niet meer leuk vind, en vind ik een nieuw liedje :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Niet echt nee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee niet echt, ik vind mensen of stom of leuk en niet steeds wel niet wel niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pirates schreef:
    Ik heb dat op een andere manier, want ik vind dingen eerst helemaal geweldig, dan weer niet en dan weer een beetje. Zoals ik nu met sommige dingen heb. 8D


    Hope goes lost but never dies.