• Een egoïstisch jongen waarin "Ik" centraal staat in zijn levenstijl. Ikke ikke ikke, en de rest kan stikke-type dus. Toch een schijtbroek en bovendien laf wanneer het op disscussieren en goed uitspreken gaat.


    Een meisje met gevoel voor "humor" die vaak jonger doet dan ze eigenlijk is en soms een flirter lijkt, maar die ook om anderen geeft en
    vaak ook haar beste kanten weergeeft.


    Is het een goede match? Wat vullen ze bij elkaar? Zouden ze lang een koppel blijven?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 17:06 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het kan een goede koppel zijn, zolang ze beide maar genoeg aan de relatie geven, En ja ze kunnen elkaar vast wel aanvullen. waarmee weet ik alleen niet haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Het kan een goede koppel zijn, zolang ze beide maar genoeg aan de relatie geven, En ja ze kunnen elkaar vast wel aanvullen. waarmee weet ik alleen niet haha

    Wat Adele zegt (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zelf vind ik van niet, maar we zullen zien. ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.