• Rollen:


    Rol :
    Naam :
    Uiterlijk : Plus foto
    Dudelijk karakter:
    Familie :
    Hobbies :
    Extra :

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 9:36 ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 9:28 ]

    Rol: Beste Vriendin
    Naam: Melody Clark
    Uiterlijk Plus foto: Melody Draagt graag haar skinny jeans en haar paarse cheeta topje.
    Duidelijk karakter: Melody kan best rustig zijn maar ook heel hyper. ze kan ook heel intimiderend zijn, maar ook heel lief. als je haar eenmaal kent kun je ook niet zonder haar. zonder haar is je leven NON-geniaal xD!!
    Familie: de Clark familie, Ouders zijn heel rijk.
    Hobbies: Paardrijden, bij haar Vriendje/vrienden zijn, computeren, sporten, auto rijden, shoppen
    Extra: Ze heeft met Taylor Lautner, niet omdat tie beroemd is maar omdat ze echt van hem houd.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wil wel de Moeder zijn.

    Naam: Hilary Barks
    Uiterlijk: Dit is haar Ze heeft een gebruind gezicht en was vroeger een model. Ze is ongeveer 30 jaar. Ze is getrouwd met John. Ze maakt zich erg zorgen Amy. Die enigst kind is. Amy betekend heel erg veel voor haar.

    Karakter: Streng maar rechtvaardig. Flirterig. Stoer. Grappig. Ze laat niet over zich heen lopen.

    Familie: Getrouwd met John en de moeder van Amy

    Hobbies: Fitnessen, fotoshoots.

    Extra: Lievelingskleur is zwart, luisterd graag naar pop muziek. Houdt van katten.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 9:40 ]


    26 - 02 - '16

    Rollen:


    Rol : Andere beste vriendin
    Naam : Maj McLovin
    Uiterlijk : Plus foto -stuur ik wel via gastenboekbericht.-
    Dudelijk karakter: Houd van lezen, en dansen en zingen. En zit liefst elke avond lekker tegen de haard aangekluisterd een boek te lezen. Ze is behulpzaam en geeft altijd goede raad aan mensen.
    Familie : McLovin. Niet arm/ niet rijk.
    Hobbies : Zingen, dansen, lezen.
    Extra : Ze heeft een big crush on Kurt - Glee -

    Ik stuur de foto wel even in via een gewoon bericht.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.