Vandaag was het echt irritant ! Een klasgenote van mij (laten we haal I noemen ) was vorig jaar altijd zo rustig en kalm , maar dit jaar is dat zwaar verandert . I spreekt de leerkrachten serieus tegen en vooral de jonge leerkrachten zoals onze leraar van LO en dan zegt ze telkens "wat ik deed toch niks! " en dan word ze kwaad enzoo . Maar vandaag was het er echt over . Tijdens Frans bij Mvr.C zat Q de hele tijd papiertjes naar I te gooien en daarna zat hij zijn huiswerk al te maken en I begint dan tegen het luid te zeggen van "Jaa Q gij moogt da wel nog niet doen hé ! " en omdat Mvr.C al zeker 5 keer gezegd had dat het stil moest zijn werd ze heel erg kwaad en zegt dat I moet zwijgen en dan begint I azoovan ja ma Q doet zijn huiswerk al enzoo en Mvr .C zegt dat hij is teminste stil en zo ging er nog een lange discussie voort . Toen op een gegeven moment moest I haar agenda afgeven en toch bleef ze maar tegen spreken . Op het einde van de les kijk ik gewoon een naar I met een blik van - wat erg voor je - en dat roept ze zo van : " Ja wa ist ?! Ge moet niet zo kijken ze ! " Ik azoo van : "Ja hé I ik kan er niet aandoen da gij straf ebt hé !" en toen kwam J om te zeggen dat I moest kalmeren en begon ze ook tegen hem te roepen ... Ik heb het nu echt gehad met haar vroeger was ze een vriendin maar nu begin ik me steeds meer aan haar te ergeren .
- Heeft er iemand ook zo eens klasgenootje ?
You make my life perfect ! <3