• Jaaa, ik zie mijn vmbo-leraren soms nog wel eens in de supermarkt, of stad lopen en dat is altijd wel grappig om ze terug te zien, maar eigenlijk zeggen ze nooit wat. :/ Laatst zag ik mijn Biologie-leraar met vet sexy pedo stem weer terug (: En toen zei die hoi, en toen zei ik hoi (: Alleen dat was kinda awkward, aangezien ik en mijn vrienden stonden te roken, en hij op school 1000x had gezegt hoe slecht dat wel niet voor je was, en dat we dat niet moesten gaan doen :'D

    Anyway. Hebben jullie ooit je oude leraar weer teruggezien?

    Ja, ik zag vandaag mijn oude natuurkunde/scheikunde leraar weer. Dat was echt leuk, want hij was één van mijn favoriete leraren. :'D

    Nee, want ik zit nog op deze rotschool :') maar ik kom heel vaak mijn NaSk lerares tegen die heel erg anti-roken is en elke keer heb ik een peuk >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Nee, want ik zit nog op deze rotschool :') maar ik kom heel vaak mijn NaSk lerares tegen die heel erg anti-roken is en elke keer heb ik een peuk >.<


    Hahahaha, :'D die mensen komen ook altijd op net het goede moment aanlopen hè

    Ja, na de diplomauitreiking op de havo ben ik naar mijn vmbo school gegaan. God, dat was echt touching :'D Scheelde weinig of ik was van blijheid gaan janken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms (krul)


    -

    Mijn basisschoolleraren wel eens, ja. Maar die van de middelbare zie ik nog bijna dagelijks. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hoop dat ik later nog oud-leraren ga tegenkomen (wat niet gaat gebeuren).


    Only losers can act the way you do

    Nee,

    Maar het komt veel te vaak voor dat mensen mijn papa herkennen als hun ex leraar...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ja, maar ze herkennen me nooit (krul)

    ik zie regelmatig leraren van de middelbare terug
    2 wonen er bij mij in de buurt xD
    en ik ga soms nog wel es naar die school toe x)

    Ik zie mijn leraren jaarlijks op mijn vaders verjaardag en er wonen er 2 bij mij in de straat:|


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Een geschiedenis leraar. Hij is namelijk mijn buurman haha.


    Caution first, always.

    Ik zit nog op school, haha. ff terug naar de basisschool kijken dan... Ja, de meester die ik in groep7 had die zie ik wel eens in de supermarkt lopen met zijn vrouw. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zag in de stad mijn leraar biologie uit de eerste lopen, alleen hij herkende mij niet meer haha.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ja...maar dat was zo'n ouwe lul van de basisschool >.<


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.