• Ja,Gister midag heb ik mijn simkaartje door midden gebroken.
    Waarom? Ik zal het uitleggen,Ik werd steeds door iemand gebeld met een onbekend nummer en als ik opnam hoorde je niks,Ik kreeg ook steeds sms'jes met "Hoi KankerSlet" er in enzo.
    En gister kreeg ik weer z'n smsje dus ik werd helemaal para en heb zo dat kaartje door midden gebroken.
    Dan maar geen telefoon nummer hebben.
    Sorry maar ik moest het even kwijt.
    Hebben jullie ook wel is zoiets mee gemaakt?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Zo eng! Nee, ik niet. Maar een nieuwe simkaart kopen dan? Is vaak 10 euro, met 10 euro beltegoed ofzo.


    Your make-up is terrible

    Je kan je telefoonnummer laten overzetten op je nieuwe sim kaart, maarja dan belt hij je weer. Ik zou een neiuwe sim kaart aanschaffen, die hebben standaard een nieuw nummer.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Je kan je telefoonnummer laten overzetten op je nieuwe sim kaart, maarja dan belt hij je weer. Ik zou een neiuwe sim kaart aanschaffen, die hebben standaard een nieuw nummer.




    Ja dat lijkt mij ook het beste ja.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rickjuh schreef:
    Je kan je telefoonnummer laten overzetten op je nieuwe sim kaart, maarja dan belt hij je weer. Ik zou een neiuwe sim kaart aanschaffen, die hebben standaard een nieuw nummer.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.