Ik wil dus een greys anatomy story starten. Ik haal wat mensen uit de normale serie, en stop er wat nieuwe in. Ik zou willen weten of iemand dit zal gaan lezen, en of ik er mee door moet gaan. EN ik weet nog geen titel.
Ik zal wat info geven;
Het zal dus ongeveer net zoals Greys anatomy zelf gaan alleen gaan de belangrijkste mensen weg en komen er een stuk of 7 nieuwe bij.
Wie er blijven;
- Derek
- Alex
- Jackson
- Miranda [Vervangt Webber als chief]
- Callie
- Mark
Wie er nieuw komen [Allemaal eerste jaars behalve Dionne&Georgy]
- June
- Faye
- Rose
- Skye
- Christian
- Chapter
- Dionne [Kinderarts]
- Georgy [broertje van Faye]
Zou dit aanslaan? Gaan jullie dit lezen? Of is het weer een 'ik denk dat ik kan schrijven dus ik doe het maar niet want je kan geen nieuwe greys maken' ?
Graag reacties en als je nog ideetjes hebt, meld het. Bijvoorbeeld een persoon die een operatie moet ondergaan [wie wat waar] enz.
En een titel, want een titel heb ik ook niet. Er komt veel liefde in voor en vriendschap. Het zijn nog jonkies van tussen de 22 en 24. En het zijn zeg maar 'co assistenten die in het eerste jaar zitten'
De mensen die weg zijn gegaan zijn overgeplaatst naar het Mercy hospital en Derek heeft dus nog steeds met Meredith [Sloan die heeft niet meer met Lexie] [En Callie heeft wel nog steeds met Arizona] Ik baseer het niet op de amerikaanse serie die nu draait. Maar vanaf het laatste seizoen in Nederland.
Levensgenieter.