• Ha ha, ik zit dus net op Hyves en ik krijg een berichtje binnen. Staat daar dat zo'n jongen die een paar maanden geleden nog bij me werkte een vraag van die Hyvesapplicatie 'Street Reputation' over me beantwoord heeft: 'Denk je dat [mijn naam] niet het buskruit heeft uitgevonden? (ofwel dat ik niet zo slim ben). En daar heeft hij met 'ja' op geantwoord. Like, wtf, we hebben serieus nooit met elkaar gepraat :'D. Twee woorden ofzo, en dan denkt hij dat te weten? Dat noem ik dan pas dom, maargoed (cat) (en btw; als ik echt niet zo slim was had ik niet op het vwo gezeten, niet om ego te zijn, maar alsnog :'D).

    Jullie ook al eens van die domme vragen beantwoord gekregen? :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha, ik had altijd wel positieve uitslagen 8D
    Maar idd, die gast is een kneus.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha wat een sukkeltje.:X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ach /care. Die gast verveelt zich waarschijnlijk. Dan moet je die applicatie uitzetten als je 't niet wil :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vultures schreef:
    Haha, ik had altijd wel positieve uitslagen 8D
    Maar idd, die gast is een kneus.:Y)


    Ja, ik ook wel (: Behalve deze dan X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tja, gewoon niet op letten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ivan schreef:
    Ach /care. Die gast verveelt zich waarschijnlijk. Dan moet je die applicatie uitzetten als je 't niet wil :]


    Ja, misschien wel ja. Maar ik vind het wel bijhoorlijk zinloos dat je dingen gaat beantwoorden over mensen die je niet eens kent, zou ik zelf nooit doen. Maargoed, dat ben ik dan (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle