• Kost het veel tijd om een mod te zijn?
    Ik zit er namelijk aan te denken om mezelf aan te melden als moderator, maar ben je dan niet al je tijd kwijt aan het moderator zijn?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Volgens mij kost het degelijk wel tijd, maar het is niet dat je dan helemaal geen tijd meer voor jezelf hebt. Het eist wel verantwoordelijkheid, maar je kan bijvoorbeeld nog wel gewoon aan je quizzen of stories werken dan. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Wees niet bang, het zal echt niet al je tijd kosten :]
    natuurlijk ben je er flink mee bezig soms, maar soms ook weinig omdat het rustig is, door het forum struinen doen de meesten al, nu hoef je daarbij geen fouten en overtredingen eruit te halen, als mod wel :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Uhm, het neemt soms best wel veel tijd :'D Maar 't is niet zo dat je 24/7 bezig bent met het modereren. En natuurlijk, zoals Poseidon zegt, eist het wel verantwoordelijkheid. Het verschilt per situatie. Soms is 't heel druk, soms is 't heel rustig, maar je hebt natuurlijk ook tijd om nog user te zijn - om 't zo maar te zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Uhm, het neemt soms best wel veel tijd :'D Maar 't is niet zo dat je 24/7 bezig bent met het modereren. En natuurlijk, zoals Poseidon zegt, eist het wel verantwoordelijkheid. Het verschilt per situatie. Soms is 't heel druk, soms is 't heel rustig, maar je hebt natuurlijk ook tijd om nog user te zijn - om 't zo maar te zeggen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nog meer mods die er wat over te zeggen hebben? Of users (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nazgul schreef:
    Uhm, het neemt soms best wel veel tijd :'D Maar 't is niet zo dat je 24/7 bezig bent met het modereren. En natuurlijk, zoals Poseidon zegt, eist het wel verantwoordelijkheid. Het verschilt per situatie. Soms is 't heel druk, soms is 't heel rustig, maar je hebt natuurlijk ook tijd om nog user te zijn - om 't zo maar te zeggen.


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het eraan ligt hoeveel tijd je er zelf in wilt steken. Als je een melding ziet maar er niet op klikt en wacht tot een ander het doet, besteed je er natuurlijk meer tijd aan. Of als een mod iets op het modforum plaatst en jij gaat het meteen oplossen, besteed je er meer tijd aan.


    Your make-up is terrible