• 1 ding waar ik niet tegen kan bij een jongen is als hij alleen maar loopt te slymen. De hele tijd 'schatje dit''mooie meid dat' en laat een jongen dat nou eens bij mij doen. Laten we hem even N noemen. Normaal praat hij bijna nooit tegen me. Maar sinds ik een blackberry heb pingt hij me facking vaak. en dan voor alles wat ie schrijft staat er wel schatje, mooie meid, lekkerding.
    BAH. daar kan ik dus zo niet tegen. Altijd als ik N tegenkom zegt ie niks en op ping praat ie honderduit. Ik chill ook best vaak met hem, maar dan gewoon met een grote groep waar hij ook altijd bij is en nooit zegt ie wat.

    Kunnen jullie ook zo slecht tegen dat geslijm, of dat mensen in het echt nooit praten maar op msn, ping, whatsapp hun mond niet kunnen houden.

    Ik ken zo ook een jongen. Op msn praat die vaak met me, hij smst me keivaak en vraagt dingen zoals of ik naar de training kom. En wanneer ik hem dan zie dan lijkt het net of die mij negeert.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Owja, dat ken ik wel.
    Dat is irritant, mensen op hyves, die je kent van lang geleden, of niet supergoed kent, die dan elke x beginnen/eindigen, hee schatje, houd van jouw, enzo.. ? , doe ik alleen bij vriendinnen. Maar niet bij mensen die ik niet goed ken ofzo =.=

    Miss vinden sommige mensen dat niet maar das mijn mening (krul)

    Sterkte met die jongen ;D, maar dus hij smste je nog niet heelveel voordat je geen blackberry had? x]

    Omg, da's facking irritant. -_-'


    -

    FromHell schreef:
    Owja, dat ken ik wel.
    Dat is irritant, mensen op hyves, die je kent van lang geleden, of niet supergoed kent, die dan elke x beginnen/eindigen, hee schatje, houd van jouw, enzo.. ? , doe ik alleen bij vriendinnen. Maar niet bij mensen die ik niet goed ken ofzo =.=

    Miss vinden sommige mensen dat niet maar das mijn mening (krul)

    Sterkte met die jongen ;D, maar dus hij smste je nog niet heelveel voordat je geen blackberry had? x]

    nee, maar hij had mijn nummer toen niet. en m'n ping staat op m'n hyves dus vandaar.

    Cheryll schreef:
    Omg, da's facking irritant. -_-'

    Hij zegt de hele tijd dat hij morgen alleen met me wil chillen.
    en dan niks zeggen zeker.HAHA

    beter dan dat hij je uitscheldt toch?

    Ik zou dat gewoon zeggen, ik meen het.
    'Nou je wou zo graag chillen. Hier ben ik en nu hou je je muil dicht? Yeah right, held.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat soort jongens zijn gewoon losers(;


    Me so good.

    Dat HAAT ik.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn vriend is het tegenovergestelde van dat. Die zegt bijna nooit iets liefs. Teveel geslijm daar zou ik ook stapel gek van worden, maar die van mij mag wel wat vaker iets leuks tegen me zeggen.
    Toch is t wel een schatje hoor.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja dat mensen alleen praten op msn, kan ik me ook heeeel erg aan irriteren.


    Alleen maar tranen van geluk

    Eindelijk iemand die het ook in ziet! Bij mij op school ken ik ook een meisje, en die heeft altijd vriendjes die zeggen; Schatje, lekker ding, me wijfie, moppie. Om gek van te worden.

    Heb ik echt een hekel aan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.