• Ik moet voor school een verslag schrijven over Driehoek van Pascal. Echter weet ik niet echt wat het is. Ik weet hoe je het eenvoudig kan maken, maar de formule snap ik niet, en waarvoor we het moeten gebruiken al helemaal niet!
    Heeft iemand hier info over? Snapt iemand deze driehoek? Ik zou graag uitleg willen! (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb geen idee wat de driehoek van Pascal is.
    En aangezien ik een 3 had voor mijn laatste wiskunde proefwerk, ga ik je ook maar niet proberen te helpen..


    Me so good.

    Driehoek van watte?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Whaha succes xd wij hebben dat ook moeten doen ;P
    Driehoek van Pascal

    en kon kiezen tussen nog 2.. weet niet meer welke dat was..
    1 met allemaal takken.. of dat was die driehoek kan ook..
    ook 1 met een lange reeks cijfers en moest je zoeken wat et verband is
    1 2 3 5 8 13 21 33 53 86
    ;P ghehe Damn hoe heten die ook al weer -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ow hebbes ;D FIBONACCI
    en dan moesten wij uitleggen wat die driehoek van pascal is ;P
    zit 3 denken in ;P
    Driehoek van Pascal
    Fibonacci en de mach van 11
    ik had daar voor dezesite voor gebruikt ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja nou wij hadden het er ook over. En dat was iets met 2² ofzo en ik snap het niet meer XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Incognito schreef:
    Ow hebbes ;D FIBONACCI
    en dan moesten wij uitleggen wat die driehoek van pascal is ;P
    zit 3 denken in ;P
    Driehoek van Pascal
    Fibonacci en de mach van 11
    ik had daar voor dezesite voor gebruikt ;P

    Maar we kunnen niks kopieren. Ze gaan namelijk heel het internet afspeuren met een speciale site. Maar die site is volgens mij wel goed! dankje !


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...)
    Maar we kunnen niks kopieren. Ze gaan namelijk heel het internet afspeuren met een speciale site. Maar die site is volgens mij wel goed! dankje !


    Wij mochten ook niks kopiëren maar we hebben het in onze eigen worden gezet. Want ehm.. Sommige stukjes van die site is echt niet te snappen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xSnoepjex schreef:
    Ik heb geen idee wat de driehoek van Pascal is.
    En aangezien ik een 3 had voor mijn laatste wiskunde proefwerk, ga ik je ook maar niet proberen te helpen..


    Haha, je hebt niet het laagste; ik had een 2,5 :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3