Ik begin een nieuwe serie:My dairy,story vol geheimen(Mét th)/purple] hier kan je rollen te pakken krijgen!!het gaat over een meisje die in een dagboek schrijft maar niet de heletijd ze maakt veel mee met th!!Rollen:
Het meisje:Kim.door:KimxGerorg
vijand die in dezelfde straat woont:Charissa.door:TOMSDICK
beste vriendin:Angéla.door: SJEELxTH
mama:An.door:zelf verzonnen
zus:tori.door.mooncat
beste vriendin bill: Siham.door: SWEETxQWEEN
beste vriendin georg:Emily.door:GloomyxBear
beste vriendin tom:Mandy.door:Bleumoon
beste vriendin gustav:
voorlopig lief Bill: Diane.door:THbabe
voorlopig lief Tom:elien.door:blacksisters
voorlopig lief Georg:Elisa.door:darkangels03
voor lopig lief Gustav:lindsay
dit wil ik weten:
naam,leeftijd,likes,dislikes,tekst.tekst is zo zou het meisje je omschrijven.
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- My dairy,story vol geheimen.(rollen gezocht!!!)
My dairy,story vol geheimen.(rollen gezocht!!!) - Forum spelletjes
-
29 aug 2008 - 15:1329 aug 2008 - 15:1629 aug 2008 - 15:1629 aug 2008 - 15:19
het meisje:
Naam: Christa
Leeftijd: int verhaal 16 ofso?
Likes: Music, Zingen, Schrijven, Gek doen, In het kanaal springen x3, Friends, Lachen, Gek dansen, Lezen.
Dislikes: Groente , Huppelkutten, mensen die denken dat ze alles zijn x]
Tekst[zegmaaralshetgoedis]: Heeyy, Ik ben Christa. Ik ben gek op muziek en luister het zo vaak mogelijk. Verder hang ik graag met vrienden en vind ik het leuk om met ze te kunnen lachen en lekker gek doen (: Iets waar ik niet tegen kan is als er iemand tegen me schreeuwt Echt raar, maar meestal krijg ik dan de neiging om te gaan janken -_-' en ik haat vooroordelen, Rihanna, groente, en nog veel meer
Ik ga als een gek door het leven en ik dan ook van in hte kanaal springen
Byee. xIf I die young, send me away with the words of a lovesong.
29 aug 2008 - 15:22Rol hoofdrol
Naam; Kim
Leeftijd; 19
Hobby's; Shoppen
Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs
Likes; Strand shoppen ijsjes
Dislikes; school players
Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69058
Tekstje;
Haai
Ik ben Kim
Ik ben 19 jaar oud
Ik ben lief koppig eigenwijs en brutaal:P
Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsje:P
Ik heb haat aan school zoals iedereen:P en ik haat players
whaa ik moet gaan zie je later(K)
-XxX- Kim
29 aug 2008 - 15:26Beste vriendin Tom
Naam; Mandy
Leeftijd; 17
Plaatje; http://www.quizlet.nl/images/2008/31/artigaeiarmvtiq.jpg
Likes; Tom, Zingen, Gitaarspelen, Meekrijsen met de muziek, muziek luisteren, regen.
Dislikes; De zon, huppelkutjes
Tekstje; Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Maargoed, ik heb een kleine crush op Tom.. Shhtt! Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek, emo's en shoppen.a figment of your imagination
29 aug 2008 - 15:2929 aug 2008 - 15:34Beste vriendin Bill.
Naam: Lisa
Leeftijd: 13
Dislikes: School, te warm hebben x'D, ziek zijn.
Tekst:
Haaii. Mun naampje is Lisa^^ Ik ben dertien jaartjes und ik heb een broer. Mijn karakter is: Gevoelig, grappig, sociaal, egoxD Euh... Kan soms ook wel eens irritant zijn x'D Ik dans elke week 1/2 keer. Ik geef altijd mijn mening, kan me niet schelen wat mensen van me denken. Enjaa.. Heb 2 of drie liefjes gehad x'D Ben nu ook op ne jongens, nie da da interessant is En jhaa, heb zwak voor jongens en Bill^^ Hopelyk krijg ik de rol, maar zo niet dan is het niet erg, maar wil je me dan zeggen wanneer het eerste deel er is? Danke
29 aug 2008 - 15:3629 aug 2008 - 15:4129 aug 2008 - 15:4229 aug 2008 - 15:4229 aug 2008 - 15:4329 aug 2008 - 15:4629 aug 2008 - 15:4729 aug 2008 - 15:48