• Naar het eerste middelbaar te gaan?
    Vermits ik daar naartoe ga en iedereen daar so freaky verhalen over zit te vertellen heb ik bang dat iedereen me daar gaat pesten ofzo. Raar aankijken en van die dingen dus daarom mijn vraag; Hoe is het om naar het eerste middelbaar te gaan?

    xx

    er is niks aan x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ma nee das ni eng, k ga dit jaar na t tweede


    Live life limitless.

    Whaa ><
    Je word niet meteen de eerste dag zo keihard uitgescolden hoor ><
    Als je emt een vriendin ofzo gaat dan kan je iig naast haar gaan zitten. Maar bijna niemand kende elkaar in mijn oude klas [De eerste] en dus was eht wel makkelijk ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga maandag voor het eerst naar de mibbelabre,de eerste :|

    Niet bang zijn ^^

    Ik ben nooit uitgemaakt voor brugger en als je een beetje grote bek hebt red je het makkelijk ^^

    Of anders lieverd haal je mij maar op [A]

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Weet ik veel dt bn ik al lang naar vergeten ik gaa naar de 4de dus ja ><


    *He's the one.

    Nou maar ik heb geen grote bek enben erg teruggetrokken en een meisje die ik goed ken zegt dat iedereen je aanstaart enzzo :S

    Nou maar ik heb geen grote bek enben erg teruggetrokken en een meisje die ik goed ken zegt dat iedereen je aanstaart enzzo :S

    Whaa >< Nee, normale mensen staren je niet aan :') Maar er zijn wel uitzonderingen en ik hoop voor jou dat je die niet krijgt ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hoop het ook want ik ben nogal 'anders' dan de andere enzoo en word zo altijd het lievelingetje van de klas maar uhmm dat valt nooit mee want dan word je door veel mensen uitgemaakt voor streber enzoo :S

    nog saaier dan de bassis en ik vond de bassis moeilijker


    ik dacht ook altijd van: omg dat ga ik nooit redden en nu is het zo van blablabla


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik hoop het ook want ik ben nogal 'anders' dan de andere enzoo en word zo altijd het lievelingetje van de klas maar uhmm dat valt nooit mee want dan word je door veel mensen uitgemaakt voor streber enzoo :S


    iedereen haat je meer als je altijd de boel verziekt


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wel het is niet o zo erg ...


    What's wrong whit loving someone?

    Eerste middelbaar is doodsaai.
    Klasjes indelen.
    Kennismaking en al die zooi.
    En daarna gewoon les.

    in de eerste heb je zo nieuwe vriendinnen. ook al ken je niemand. ik dacht in de eerste dat ik een vreselijke klas had [puur omdat ik niemand kende], maar dat was totaal nietzo.
    Je hoeft je nergens druk over te maken hoor ! n__n

    Helemaal niet bang zijn jog ! Ik was dan mss wel keibang (wanneer ook niet (A) ) maar ik heb het ook overleefd! normaal gezien heb je toch al een ontmoedingsdag gehad ofzo?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]