• Ik ging een tijd geleden naar het ziekenhuis voor mijn rug en toen bleek het dat ik een dubbele scoliose heb:zoiets ongeveer, maar ik heb volgens mij twee bochten; Een boven een onder. Dus ik moet donderdag naar cesar therapie voor mijn rug. Op zich vind ik dit niet zo erg aangezien ik al een week pijn heb. Heeft iemand anders dit ook?

    Edit: Ze konden er niks aan doen aangezien ik al 16 ben en bijna uitgegroeid, later zal ik wel gewoon werk kunnen doen maar zal ik waarschijnlijk wel bij de mensen met rugklachten horen. Laatst ben ik ziek geweest en nu doet mijn rug nog steeds pijn met hoesten is dat normaal? En je ziet het niet.

    A.U.B zeg niet dat dit een zeik topic, of een heb medelijden met mij topic is want dat is het niet, maar ik vroeg me af of anderen ook die therapie hebben.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 20:24 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nee, maar ik ken de ziekte wel. Is erg rot om te hebben.


    Your make-up is terrible

    Mijn vriendin heeft dat ook. Dus zeg alsjeblieft niet dat je Jessie heet -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb ook scoliose, ik ga 1x in de 2 maanden naar een chiropracter.
    Bij mij is het echt erg, het steekt helemaal uit.
    Zie je het bij jou ook al?


    Me so good.

    Ik heb problemen met de spieraanhechtingen in mijn rug, waardoor ik al 2 jaar constant pijn heb. Nu ga ik fysio krijgen en daarmee kan de pijn iets verminderen. Maar ik zal altijd pijn hebben.

    In ieder geval veel sterkte.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xSnoepjex schreef:
    Ik heb ook scoliose, ik ga 1x in de 2 maanden naar een chiropracter.
    Bij mij is het echt erg, het steekt helemaal uit.
    Zie je het bij jou ook al?


    Nee je ziet het niet.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Courtesan schreef:
    Ik heb problemen met de spieraanhechtingen in mijn rug, waardoor ik al 2 jaar constant pijn heb. Nu ga ik fysio krijgen en daarmee kan de pijn iets verminderen. Maar ik zal altijd pijn hebben.

    In ieder geval veel sterkte.


    Dank je en jij ook


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    Nee, maar ik ken de ziekte wel. Is erg rot om te hebben.

    ILOVEVANITY schreef:
    (...)

    Nee je ziet het niet.

    O:
    Ben je er pasgeleden achter gekomen?
    Want je moet echt doen wat die mensen zeggen, ik heb het niet gedaan en nu ziet mijn rug er niet meer uit ;x


    Me so good.

    Grieving schreef:
    Mijn vriendin heeft dat ook. Dus zeg alsjeblieft niet dat je Jessie heet -.-'


    Nou .. Nee ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    O:
    Ben je er pasgeleden achter gekomen?
    Want je moet echt doen wat die mensen zeggen, ik heb het niet gedaan en nu ziet mijn rug er niet meer uit ;x


    Ze wisten het twee jaar geleden al alleen niet dat het scoliose was want dat was via de schoolarts en ik werd door gestuurd een paar keer, alleen er valt niet veel meer aan te doen, behalve die therapie.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    (...)

    Ze wisten het twee jaar geleden al alleen niet dat het scoliose was want dat was via de schoolarts en ik werd door gestuurd een paar keer, alleen er valt niet veel meer aan te doen, behalve die therapie.

    ja, zodat het niet erger word want het gaat niet meer weg... );


    Me so good.

    Ik ga voor mijn scoliose elke week twee keer naar de fysio en elke maand naar de kinderarts.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    ja, zodat het niet erger word want het gaat niet meer weg... );


    Klopt, het zal bij mij waarschijnlijk nog een klein stukje groeien maar niet heel erg. Alleen als het heel erg zou zijn volgende maand gaan er wel anderen dingen gebeuren. Volgende maand moet ik opnieuw röntgen maken.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    (...)

    Klopt, het zal bij mij waarschijnlijk nog een klein stukje groeien maar niet heel erg. Alleen als het heel erg zou zijn volgende maand gaan er wel anderen dingen gebeuren. Volgende maand moet ik opnieuw röntgen maken.

    sterkte (;


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    sterkte (;


    Dank je, jij ook ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain