• Ik wil me haren lang hebben! Het komt nu tot mijn schouders en ik wil het tot ongeveer net boven mijn kont hebben. Maar aangezien dus ook elke keer de dode puntjes eraf moeten schiet ik niet veel op. Bestaat er iets van een middel wat je haren sneller laat lang groeien?

If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

Dat bestaat niet.

In time we hate that which we often fear.

Nee dat bestaat niet. Gewoon wat minder vaak naar de kapper gaan.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Elke avond er een stukje aan trekken.. nee flauw, er bestaat geen haargroei middel ;)

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Er bestaat maar één middel en dat is:
    Geduld(cat)

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Immortal schreef:
    Er bestaat maar één middel en dat is:
    Geduld(cat)

Hé bah. Ik had echt gehoopt dat het zou bestaan. Ik heb zo'n geen geduld hiervoor.

omnomn, mijne komen tot onder mn boobies.
    En ik knip ze.. zowat nooit.

I live for the applause, you will die for it.

Swoon schreef:
    Dat bestaat niet.

Dat bestaat wèl. Maar of het werkt?
    Door Lecithine-pillen gaat je haar ook sneller groeien.
    En mensen zeggen dat met volle maan je haar sneller groeit.

PEDOpas schreef:
    Dat bestaat wèl. Maar of het werkt?
    Door Lecithine-pillen gaat je haar ook sneller groeien.
    En mensen zeggen dat met volle maan je haar sneller groeit.

Ik denk dat als je die pillen te vaak en te veel slikt dat je dan problemen krijgt met je maag en darmen.

Er is geen haargroeimiddel. Wel kan je voorkomen dat je sneller dooie puntjes krijgt. Gebruik een beschermingsproduct voordat je de föhn/stijltang/krultang erin zet. Neem soms een voedend haarmasker of een beschermende shampoo.

it's so empty living behind these castle walls

Apasionado schreef:
    (...)
    Ik denk dat als je die pillen te vaak en te veel slikt dat je dan problemen krijgt met je maag en darmen.

Valt mee. 1 per dag lijkt me normaal.

http://www.youtube.com/watch?v=VmII3vDnyq0
    Maar let op! Het ligt aan je genen en je moet je haar goed verzorgen zodat je minder snel dode puntjes krijgt. Elke week masker en een aparte conditioner gebruiken.

Today will be Girl's Day party with you~