• Owkéj ik wil een nieuwe serie beginnen maar ik weet niet over wat,,, dus als jullie ideetjes hebben willen jullie ze dan doorsturen naar mij,,, ik zou het super leuk vinden moesten jullie dat willen doen voor mij!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik ben zelf bezig met een sprookje te herschrijven. Misschien zou je sneeuwitje kunnen herschrijven^^


    Music is the new sex

    Ik ben zelf bezig met een sprookje te herschrijven. Misschien zou je sneeuwitje kunnen herschrijven^^

    Hmm,,, ik ben niet echt voor sprookjes maar wel voor het sprookje dat BILLSxASS gaat schrijven! x]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Hmm,,, ik ben niet echt voor sprookjes maar wel voor het sprookje dat BILLSxASS gaat schrijven! x]

    Wat doe ik.?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hmm,,, ik ben niet echt voor sprookjes maar wel voor het sprookje dat BILLSxASS gaat schrijven! x]

    Het was maar een ideexD Of je mag een serie van mij overnemenxD


    Music is the new sex

    (...)
    Wat doe ik.?!

    Hi,,, ik ben niet echt voor sprookjes maar wel voor het sprookje waar jij een topic over hebt gemaakt,,, ik noem het een sprookje! x]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Hi,,, ik ben niet echt voor sprookjes maar wel voor het sprookje waar jij een topic over hebt gemaakt,,, ik noem het een sprookje! x]

    Vetttttig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ng mensen met ideetjes?!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Echt niemand,,,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Heb je niets gehad aan mijn idee? Dat van die pb daar?

    Wat dachten jullie van geen th story maar wel een verhaal van deze jongens: Alex Gaskarth ,Jack Barakat, Zack Merrick en Rian Dawson


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Heb je niets gehad aan mijn idee? Dat van die pb daar?

    Hmmm,,, kweet niej, ik denk dat ik daar geen verhaal kan bij maken omdat ik de film zelf nog nooit heb gezien,,, snap je?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ikken die jongens niet -.-

    Ikken die jongens niet -.-

    Ze zijn wel lekker!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nee,,, oké ik zal jullie wat informatie geven hier moet hij ongeveer over gaan,,, Het moet een TH story zijn en het moet een Tom story zijn!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nee,,, oké ik zal jullie wat informatie geven hier moet hij ongeveer over gaan,,, Het moet een TH story zijn en het moet een Tom story zijn!

    En wat gebeurd er dan precies inxD Doet Tom allemaal stomme dingen en dat ie dan perongeluk het meisje van zijn dromen tegenkomt en dat die niks met hem te maken wil hebben omdat ie beroemd is ofzo:O (Floepte er uit:$)


    Music is the new sex