Haaj mensen (:
Yeah i know, k ben n beetje laat maar toch ;X ;]
K heb morgen dus een luistertoets van engels. T is een landelijke toets van cito, dus alle scholen hebben deze cito-luistertoets.
Daarom vroeg k me af of er mensen zijn die m al gehad hebbe, en nog weten waar t n beetje over gaat ^^
K zit trouwens in 5 havo, dusja als je lager/ander niveau zit, heeft t geen nut x']
En toen....
Was ik aan t eind van mn verhaal, hebbe jullie 3 minuten van jullie tijd verspild, en kunne jullie weer rustig verder gaan met waar jullie mee bezig waren
Edit:
K heb m vndaag gehad.
I'm not really sure of iedereen tzelfde krijgt, mr voor iedereen die m nog moet krijge zal k wel zo lief zijn om mijn onderwerpe te beschrijve (:
T eerste deel van audio ging over immigratie, het tweede deel over horoscopen+astrologie. T videodeel ging over dromen -of dromen iets betekenen, hoe katten dromen, en over REM dreams, mr wat t is weet k al niet meer x']- en t tweede gedeelte van t videodeel ging over mensen die iets hadde uitgevonden -like t beste idee vn nederland ofzow- en dan ging t met name over reggea reggea sauce ofzow x'D
[ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:17 ]
Inspiration can hit you any time