• Wat was jullie enorme afgang?

    - Die van mij was dat ik een keer 'gelekt' was in de klas :x


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Hmm. Toen ik voluit op de grond viel in de gang ofzo (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    oh, gelekt heb ik ook eens gehad.
    verder dat ik moest niezen, dus ik maakte zo'n hoog geluidje weetjewel wat je maakt voordat je niest, en opeens hoefde ik niet meer. zat ik daar terwijl iedereen me raar aankeek.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    oh, gelekt heb ik ook eens gehad.
    verder dat ik moest niezen, dus ik maakte zo'n hoog geluidje weetjewel wat je maakt voordat je niest, en opeens hoefde ik niet meer. zat ik daar terwijl iedereen me raar aankeek.


    -plat-


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Toen ik met een jongen zoende op het kerstgala en de lichten aangingen, waardoor iedereen ons zag. Daarna vroeg iedereen me hoe hij heette. Ik had geen idee (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    och god.. ik herinner me dat niet eens! gewoon niet meer aan denken, anders blijf je ervoor schamen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik lekte door tijdens gym(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga volgende week af bij de wiskunde olympiade.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat ik voor het eerst ongesteld was in Engeland op een kamp met allemaal vreemdelingen (: En toen had ik dus niks bij me.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ban die allemaal zorgvuldig uit mijn geheugen (krul)
    Hoewel, eentje van deze winter heb ik nog niet helemaal verwerkt: er lag ijs op de speelplaats en ik zie 3 meter verder tussen de mensen iemand die ik moet hebben. Ik zeg even vrij hard haar naam, ze kijkt niet op. Ik zeg nog eens haar naam en iedereen rond mij kijkt op, maar dat ene meisje niet. Ik haast me dus nogal geirriteerd naar haar toe, over het ijs, want op het ijsvrije paadje liepen de mensen te traag (ik moest mijn bus halen), en val voor de ogen van half mijn jaar op de grond. Toen keek ze wel om.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    dat ik was doorgelekt op het kerstgala van school.. ik had een grijze skinny aan, niks bij me, en je zag het duidelijk, ja dat was een afgang..


    Life is a beautiful struggle

    Toen een vogel witte stront over mijn zwarte vestje dropte.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    reyon schreef:
    Hmm. Toen ik voluit op de grond viel in de gang ofzo (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    al die keren dat ik op school van de trap ben gevallen.
    Alleen kijken ze er nu niet meer raar van op als het weer gebeurd (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Toen ik uitschoof op de speelplaats (lang gelede)


    Stop wishing, Start doing..

    Toen ik zomaar van de trap viel in school. Gelukkig was het maar 5 treden. Of toen ik van de plint viel tijdens gym en een hersenschudding had. Mijn vriendinnen laten mij dat echt niet vergeten ;x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.